Gå til innhold

Utseende på flinke elskere

Anbefalte innlegg

Gjest Vanlig månemåler

Enda godt at musikeren hadde forsvunnet! Han har fått det for seg at jeg hater han, så han hadde vært en dårlig kandidat. I hvertfall for meg - han hadde garantert utropt deg til vinner.

McLoud og SDD har jeg sett ansiktsbilde av. Mrxx kun øyne, mage og overarm på. Prozak har jeg overhode ikke sett, bare diskutert en god del med på dol. Alle fire har jeg veldig godt inntrykk av, så det blir nesten et umennesklig valg.

Da skjærer jeg gjennom, og velger Josh som dommer. (Tidligere ville Kåre Conradi vært et hett navn, men for tiden har han falt veldig i aktelse).

Det høres bra ut! Forsøker du å nå han? Ellers er det godt at vi har noen reserver å ta av, i tilfelle Josh skulle være syk eller andre hindringer er tilstede.

;o)

Fortsetter under...

• Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Yia

15

• mrxx

10

• DarkPink

8

• ShitDiddelyDo

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen

Det høres bra ut! Forsøker du å nå han? Ellers er det godt at vi har noen reserver å ta av, i tilfelle Josh skulle være syk eller andre hindringer er tilstede.

;o)

Ja, jeg skal prøve å få huket tak i godeste Josh.

Skulle han av en eller annen uforståelig grunn takke nei til dommervervet, så får vi ta loddtrekning mellom de fire reservekandidatene :-)

Gjest Vanlig månemåler

Skulle han av en eller annen uforståelig grunn takke nei til dommervervet, så får vi ta loddtrekning mellom de fire reservekandidatene :-)

Avtale!

Å, som jeg gleder meg! Men jeg tror du stikker av med seieren.

:o)

Josh er jo miiin nummer en.. =( Kan jeg få være med som kontrollgruppe?

Annonse

Gjest Ulvinnen

Josh er jo miiin nummer en.. =( Kan jeg få være med som kontrollgruppe?

Klart du kan - bare moro med flere deltakere :-)

Siden jeg vet at jeg er så god, så frykter jeg ikke konkuranse ;-)

Hvordan går det med siste flammen, forresten? Svever du fortsatt?

Gjest Vanlig månemåler

Jeg gleder meg også :-)

Men hvem som stikker av med seieren overlater vi til dommeren å avgjøre, spenningen må bevares til siste slutt ;-)

Vi lar Dark pink bli med også, for spenningens skyld! Hvis det er greit for deg, vel og merke.

Gjest Ulvinnen

Det eneste jeg har lært oppigjennom åra er at utseende og væremåte ikke er noen god indikator på hvordan jenta er i senga.

Sånn siden alle andre svarer useriøst.

*I det seriøse hjørnet*

"Sånn siden alle andre svarer useriøst."

*Sjokkert*

Det mener du ikke! Hva er det jeg har skrevet som ikke er seriøst? At jeg er pen, eller god i senga?

Siden du har sett bilde av meg, er det best at du velger dine ord med omhu!

Gjest Vanlig månemåler

Det eneste jeg har lært oppigjennom åra er at utseende og væremåte ikke er noen god indikator på hvordan jenta er i senga.

Sånn siden alle andre svarer useriøst.

*I det seriøse hjørnet*

Takk for i natt!

(Hadde en koselig drøm om deg, forstår ikke hvorfor. Se lengre ned i tråden. Du og musikeren hadde forlystet dere med fargeblyanter mens dere ventet. _Har_ du en så god armkrok som vi flere har drømt om?)

Annonse

Klart du kan - bare moro med flere deltakere :-)

Siden jeg vet at jeg er så god, så frykter jeg ikke konkuranse ;-)

Hvordan går det med siste flammen, forresten? Svever du fortsatt?

Jeg tenkte ikke å være deltaker, men kontroll. Når man utfører et forsøk, må man alltid ha en kontrollperson eller gruppe. I dette tilfellet er jeg standard god, slik at Josh vet hva god er når han skal finne ut (/bekrefte) om dere er gode ;D

Jeg svever om mulig enda mer. Vi hadde en liten prat en natt om alt mulig, og han er veldig tilbakeholden med følelser. Men han sa at det kanskje, mulignes i fremtiden var fare for at han kanskje kunne forelske seg i meg =p

Og i går fikk jeg melding om at han trodde den ene kanskjen var borte nå =p

Hehe, litt barnslig men veldig søtt synes nå jeg da =D

Det er ikke pent å stjele ideer!

Jeg hadde tenkt å tilby meg å være kontrollgruppe...

*rusler nedbrutt ut av tråden igjen*

Men kjære, vi blir ikke en kontroll_gruppe_ før vi er to! *være i det romantiske we are the world hjørnet og dra yia med*

ShitDiddelyDo

"Sånn siden alle andre svarer useriøst."

*Sjokkert*

Det mener du ikke! Hva er det jeg har skrevet som ikke er seriøst? At jeg er pen, eller god i senga?

Siden du har sett bilde av meg, er det best at du velger dine ord med omhu!

Jeg får skrive som jeg nettopp skrev til Carma da jeg nettopp trodde hun hadde dytta ut sin andre unge på noen få måneder:

Jeg har ikke våkna ennå. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...