Gå til innhold

Utseende på flinke elskere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Yia

15

• mrxx

10

• DarkPink

8

• ShitDiddelyDo

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Vanlig månemåler

Endelig en invitasjon! Tusen takk!

Men siden jeg ikke eier konkurranseinstinkt er jeg nok best egnet som kontrollgruppe. Om man kan være gruppe alene da..?

Ja, etter tur, selvsagt. Fint at du blir med i kontrollgruppen. Så får vi mest mulig korrekt resultat på denne undersøkelsen.

:o)

Men kjære, vi blir ikke en kontroll_gruppe_ før vi er to! *være i det romantiske we are the world hjørnet og dra yia med*

*lykkelig*

Jeg tenkte også at det ville være vanskelig å være gruppe alene, trodde et øyeblikk du skulle delta i konkurransen!

Men dette blir jo ypperlig, Josh er en heldig fyr!

Ja, etter tur, selvsagt. Fint at du blir med i kontrollgruppen. Så får vi mest mulig korrekt resultat på denne undersøkelsen.

:o)

Slike saker må man være svært nøye med, her kan det ikke slurves!

Jeg kvinner meg opp, og forbereder meg på å gjøre en innsats her!

Annonse

Gjest Ulvinnen

Jeg får skrive som jeg nettopp skrev til Carma da jeg nettopp trodde hun hadde dytta ut sin andre unge på noen få måneder:

Jeg har ikke våkna ennå. :)

Hrmf

Du er tilgitt, under tvil...

Etter den forrige meldingen din vurderte jeg seriøst om jeg måtte ta bort igjen det nye msnbildet mitt, og det som jeg til og med er fornøyd med.

Gjest Ulvinnen

Jeg tenkte ikke å være deltaker, men kontroll. Når man utfører et forsøk, må man alltid ha en kontrollperson eller gruppe. I dette tilfellet er jeg standard god, slik at Josh vet hva god er når han skal finne ut (/bekrefte) om dere er gode ;D

Jeg svever om mulig enda mer. Vi hadde en liten prat en natt om alt mulig, og han er veldig tilbakeholden med følelser. Men han sa at det kanskje, mulignes i fremtiden var fare for at han kanskje kunne forelske seg i meg =p

Og i går fikk jeg melding om at han trodde den ene kanskjen var borte nå =p

Hehe, litt barnslig men veldig søtt synes nå jeg da =D

Så koselig at du fremdeles svever, bare hold deg der oppe, det er deg vel unnt :-)

Jeg går med på at vi trenger en referansegruppe, så Josh har noe å forholde seg til. Du er med!

Gjest Ulvinnen

Slike saker må man være svært nøye med, her kan det ikke slurves!

Jeg kvinner meg opp, og forbereder meg på å gjøre en innsats her!

Så bra at du er så sporty at du ikke lar Dark Pink slite alene som referansegruppe :-)

Josh aner ikke hvor heldig han er!

Annonse

Så bra at du er så sporty at du ikke lar Dark Pink slite alene som referansegruppe :-)

Josh aner ikke hvor heldig han er!

Kan jo ikke la Dark Pink få splittet personlighet heller da. Noe må man ofre! Josh..*stjerner i øynene*

Kan jeg heie på en av kandidatene om jeg er med i kontrollgruppen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...