Gå til innhold

Utseende på flinke elskere

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

For en ære som ble meg tildelt! Da har du ikke flekket tenner på lenge for det var jo i sommer. Eller?

Mrxx har sikkert glemt meg likevel. Jeg var jo bare en tilfeldig flørt *snufs*

Stemmer, det var i juli.

Du var nok bare en tilfeldig flørt for mrxx, men om du tar opp igjen kontakten, så er han nok mer enn villig til å flørte videre, kjenner jeg han rett. Han har stor kapasitet på området ;-)

Fortsetter under...

• Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Yia

15

• mrxx

10

• DarkPink

8

• ShitDiddelyDo

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Vanlig månemåler

Godt å høre :-)

Men vi får smøre oss med litt tolmodighet. Det er ikke sikkert de kommer på banen på en stund. Mrxx, for eksempel, bruker å være lite på nettet i helgene. (Jada, jeg kjenner han godt)

Bare et spørsmål: Kan vi ta med Keinstein blant mulige kandidater?

:o)

Øvrigheta gikk bare langsomt i oppløsning, tror jeg. Amber sun har nesten ikke hatt tid til å være på dol, så det ble litt ensomt å være ene halvparten av Øvrigheta når den andre halvparten manglet.

Og ja, nå er det fritt frem å flørte med mrxx :-) Jeg kommer nok til å delta jeg også, men jeg har "sluppet han løs", så nå har jeg ikke lenger noe monopol der.

Jeg innbildte meg at dere var tre? Har sikkert misforstått litt jeg da.

Stemmer, det var i juli.

Du var nok bare en tilfeldig flørt for mrxx, men om du tar opp igjen kontakten, så er han nok mer enn villig til å flørte videre, kjenner jeg han rett. Han har stor kapasitet på området ;-)

Det aner meg at han har kapasitet i så måte.

Må spise noe her jeg. Vi snakkes. Jeg får vel et hint når Josh eventuelt hyret inn?

Gjest Ulvinnen

Bare et spørsmål: Kan vi ta med Keinstein blant mulige kandidater?

Nei, Keinstein passer ikke helt inn i denne formen for konkuranse. Så han sparer vi til vi trenger noen til å vurdere hvilken varmepumpe vi skal gå for, eller når vi må skifte piggdekk, eller noe annet i den duren.

Gjest Vanlig månemåler

Nei, Keinstein passer ikke helt inn i denne formen for konkuranse. Så han sparer vi til vi trenger noen til å vurdere hvilken varmepumpe vi skal gå for, eller når vi må skifte piggdekk, eller noe annet i den duren.

Ok? Jeg har fått et helt annet inntrykk av den gutten. Har sett at mange flørter med Keinstein, så han er nok bare en uoppdaget sengeløve for deg.

Tror

Annonse

Gjest Ulvinnen

Jeg innbildte meg at dere var tre? Har sikkert misforstått litt jeg da.

Stemmer vi var opprinnelig tre. Men Mary Poppins er om mulig enda mindre på dol. Hun var dessuten bare en av de tre bondpikene. Det var amber og jeg som var Øvrigheta som skrev lister og kontrollerte hvem mrxx skulle "betjene" når.

Har du oversikten nå? :-)

Stemmer vi var opprinnelig tre. Men Mary Poppins er om mulig enda mindre på dol. Hun var dessuten bare en av de tre bondpikene. Det var amber og jeg som var Øvrigheta som skrev lister og kontrollerte hvem mrxx skulle "betjene" når.

Har du oversikten nå? :-)

Endelig ble alt oppklart! Jeg må begynne å følge bedre med skjønner jeg!

Gjest Ulvinnen

Det aner meg at han har kapasitet i så måte.

Må spise noe her jeg. Vi snakkes. Jeg får vel et hint når Josh eventuelt hyret inn?

Ja, straks Josh er på banen blir alle innkalt. Konkuransen kan selvsagt ikke starte uten at konkurentene og referansegruppen er klar.

Det første vi må gjøre er å velge ut en flott dommer :-)

Vi kan enten gå for mrxx, McLoud, SDD eller Prozak.

Eller så kan vi velge ut Josh Halloway, Erik Torstvet eller en annen kjekkas. Vi må jo sørge for at dette blir en vinn-vinn situasjon, ikke sant?

Hhvis Erik Thorstvedt melder seg som dommer og godkjennes så melder jeg meg på umiddelbart!

Annonse

Gjest Ulvinnen

Hhvis Erik Thorstvedt melder seg som dommer og godkjennes så melder jeg meg på umiddelbart!

Jeg tenkte faktisk på deg da jeg foreslo Erik Thorstvedt som en dommerkandidat :-)

Men jeg lurer på om det ikke var Yia som ikke ville ha han. (Orker ikke å lese gjennom tråden en gang til for å sjekke)

Jeg tenkte faktisk på deg da jeg foreslo Erik Thorstvedt som en dommerkandidat :-)

Men jeg lurer på om det ikke var Yia som ikke ville ha han. (Orker ikke å lese gjennom tråden en gang til for å sjekke)

Jeg har ham gjerne for meg selv jeg. :o) Nammenam.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...