Gå til innhold

Utseende på flinke elskere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Yia

15

• mrxx

10

• DarkPink

8

• ShitDiddelyDo

7

Mest aktive i denne tråden

Annonse

tzatziki1365380058

Jeg er pen nok og bra nok i senga.

Men jeg er enige i at de som vet for godt at de er veldig flotte, ofte har en tendens til å være noen store egoister og veldig full av seg selv, også i senga. Selvtillit og selvfølelse, med eller uten god grunn, gjør ikke alltid gode elskere.

I alle fall var det sånn den gang jeg "testet" omgivelsene ;) Men det begynner å bli noen år siden nå.

Før jeg blir skutt her:

Jeg vet ikke hva jeg skriver. Lettere sinnsforvirret i dag. :/

ødelegger vel hele tråden nå! men ville egentlig bare stikke hodet inn og si hei til deg og kanskje gi deg en aldri så liten klem!

hvis du husker meg da, begynner jo å bli noen år siden...

ShitDiddelyDo

ødelegger vel hele tråden nå! men ville egentlig bare stikke hodet inn og si hei til deg og kanskje gi deg en aldri så liten klem!

hvis du husker meg da, begynner jo å bli noen år siden...

Hei og *reklemmer*! :)

Det er klart jeg husker deg. Husker deg til og med godt. :)

Joa, det rusler og går og alt det der, men det går ikke så fort med meg. :)

Du da? Alt vel?

mm, har det fint, sånn rent bortsett fra at jeg har eksamen på fredag og tror helt seriøst man blir gal av å lese for mye!!!! hehe

så nå er det gjort..tippet til slutt over jeg også:)

men sånn hvis man ser bort igfra det, så går det veldig bra!

klem

ShitDiddelyDo

mm, har det fint, sånn rent bortsett fra at jeg har eksamen på fredag og tror helt seriøst man blir gal av å lese for mye!!!! hehe

så nå er det gjort..tippet til slutt over jeg også:)

men sånn hvis man ser bort igfra det, så går det veldig bra!

klem

Godt å høre at det går veldig bra. :)

Og som du sier var det bare et tidsspørsmål før du endelig bikket over uansett. ;)

Lykke til på eksamen!

Annonse

Godt å høre at det går veldig bra. :)

Og som du sier var det bare et tidsspørsmål før du endelig bikket over uansett. ;)

Lykke til på eksamen!

takk takk! (tror det trengs :P)

du får ha en fortsatt fin dag så skal jeg fordype meg i den spennende verden av stats- og kommunalkunnskap!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...