Gå til innhold

Utseende på flinke elskere

Anbefalte innlegg

Men du la merke til at du stod fremst av reservekandidatene? Det var vel ikke så dårlig? (Jeg må jo passe på at du ikke sliter deg ut i dommerjobben).

Joda, jeg la merke til det. Men jeg sliter meg nok ikke ut i denne jobben. Det er lov å ta stikkprøver vel?...:-)

Fortsetter under...

• Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Yia

15

• mrxx

10

• DarkPink

8

• ShitDiddelyDo

7

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror ikke det finnes noen form for sammenheng mellom utseende og elskerkompetanse.

De som er forelsket i seg selv, derimot, er som regel de dårligste elskerne. Fordi de tenker bare på seg selv og sin egen nytelse.

Jeg har også veldig god erfaring med beskjedne menn med helt vanlig utseende.

Hehe, sjarmerende med menn som har hukommelse som strekker seg lenger en forrige måltid! Har du blitt utnevnt til dommer?

Har hukommelse som en elefant:-)

Nja, er litt usikker på dette med dommer ennå. Har ikke fått noen direkte svar på det, bortsett fra at jeg har fått lov til å ta stikkprøver:-)

Annonse

Pøh, du som ikke husket deep throath avtalen vår en gang. Jeg måtte ty til andre! :(

Husket det jeg da, men det var du som ikke klarte å somle deg til å bestemme deg for tid og sted.

Kan ikke gå rundt i hele hovedstaden med en halvfet en og lete vet du:-)

Gjest Ulvinnen

Har hukommelse som en elefant:-)

Nja, er litt usikker på dette med dommer ennå. Har ikke fått noen direkte svar på det, bortsett fra at jeg har fått lov til å ta stikkprøver:-)

Josh er fortsatt helt Lost på øya si, så han klarer ikke å komme fra til hans store sorg.

Så det ser ut som om jeg må begynne å se på reservekandidatene. Der er som kjent du førstevalget, så jeg får vel spørre deg om du vil beære meg med å teste meg ut?

Jeg tror du vil bli så fornøyd med mine talenter at du rett og slett ikke trenger å kaste bort tid på andre kandidater.

Så hva sier du til å komme hit til natten? *Blunker forførende*

Josh er fortsatt helt Lost på øya si, så han klarer ikke å komme fra til hans store sorg.

Så det ser ut som om jeg må begynne å se på reservekandidatene. Der er som kjent du førstevalget, så jeg får vel spørre deg om du vil beære meg med å teste meg ut?

Jeg tror du vil bli så fornøyd med mine talenter at du rett og slett ikke trenger å kaste bort tid på andre kandidater.

Så hva sier du til å komme hit til natten? *Blunker forførende*

Selvsagt, jeg er alltid klar for "jomfruer" i nød:-)

Gjest Ulvinnen

Selvsagt, jeg er alltid klar for "jomfruer" i nød:-)

Godt å høre, kjære tapre ridder!

Jeg har akkurat oppdaget at amber også har booket deg for natten. Så da er det ingen tvil om at du må droppe de andre kandidatene i konkuransen.

Men hvordan ordner vi det? Siden Øvrigheta ikke er her lenger, må du nesten få et ord med i laget.

Godt å høre, kjære tapre ridder!

Jeg har akkurat oppdaget at amber også har booket deg for natten. Så da er det ingen tvil om at du må droppe de andre kandidatene i konkuransen.

Men hvordan ordner vi det? Siden Øvrigheta ikke er her lenger, må du nesten få et ord med i laget.

Dette er nå ordnet:-) Jeg kommer ridende på min hvite hest.

Annonse

Gjest Ulvinnen

Det er vel hest og ikke hestekrefter som gjelder nå ja.

Hingst mener du? ;-)

Det er viktig at dommeren er veltrent, så han klarer å stå(!) distansen ut.

Men siden mrxx skal til amber etterpå, er jeg ikke fullbooket hele natta. Interessert?

Du er bare SÅ velkommen!

*Gleder meg stort*

Ikke slit deg ut på treningen, jeg kommer til å være veldig krevende i natt!

Jeg må bare få lov til å slappe litt av etter treningen, må bare få lov til å ligge litt rett ut på sofaen i 20 til 30 minutter, så er jeg klar som et egg:-)

Utslitt i dag?

Gjest Ulvinnen

Jeg må bare få lov til å slappe litt av etter treningen, må bare få lov til å ligge litt rett ut på sofaen i 20 til 30 minutter, så er jeg klar som et egg:-)

Utslitt i dag?

"Utslitt i dag?"

Veldig! Men på en god måte. Du innfridde alle forventninger, og vel så det! *Mimrer om natten*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...