Gå til innhold

tom fostersekk og trenger noen trøste kommentarer :((

Anbefalte innlegg

hei!!

Er det noen her som har opplevd tom fostersekk på uke 6-7 og seinere vist seg at barnet var der likevell..er veldig frustrert for tiden :((

Jeg er 7+3 uker på vei.var på sykehus for 1 uke siten ang smerter og brunt utflod.hadde UL undersøkelse 3 ganger på 1 uke og alle gangene viste det seg at jeg hadde en tom fostersekk som vokser og blir større og større..Skal til ny UL om 10 dager :((

Fortsetter under...

Ja, jeg har opplevd det samme ved tidlig UL, men jeg hadde ikke utflod/blødning. En uke senere var alt i orden, HCG økte som normalt og det var tydelig hjerteaktivitet ved UL. Merkelig. Legens forklaring var at fosterutviklingen helt i starten av og til forsinkes eller stopper opp en periode uten at man vet hvorfor...Jenta er i dag 6 år og frisk som en fisk.

Vi får bare krysse fingre for deg, og håpe på det beste.

Lykke til!

Ja, jeg har opplevd det samme ved tidlig UL, men jeg hadde ikke utflod/blødning. En uke senere var alt i orden, HCG økte som normalt og det var tydelig hjerteaktivitet ved UL. Merkelig. Legens forklaring var at fosterutviklingen helt i starten av og til forsinkes eller stopper opp en periode uten at man vet hvorfor...Jenta er i dag 6 år og frisk som en fisk.

Vi får bare krysse fingre for deg, og håpe på det beste.

Lykke til!

takk for Tinkebøtta dette var noe trøst for meg.Det er ganske vanskelig å vente i uvisshet :( Jeg er 33 år og dette er mitt første barn.Er så desperat for å beholde denne babyen selfølgelig

Har opplevd det, ja.

Hadde blødning og gikk til UL, var da 6 uker på vei.

De fant bare en tom fostersekk. Legen sa at det sannsynligvis var SA, og tilbød utskrapning med en gang.

Men han sa også at hvis eggeløsningen var kommet litt senere enn forventet, kunne det kanskje være for tidlig å se annet enn en tom fostersekk.

Enden på visa ble at jeg bestemte meg for å vente i 2 uker før evt utskrapning ofr å se det an. Følte meg rimelig teit. Jeg dro på hyttetur og forsøkte å glemme hele graviditeten :-)

2 uker senere på UL så vi en liten bønne, som nå er 3 år gammel.

Har opplevd det, ja.

De fant bare en tom fostersekk. Legen sa at det sannsynligvis var SA, og tilbød utskrapning med en gang.

Men han sa også at hvis eggeløsningen var kommet litt senere enn forventet, kunne det kanskje være for tidlig å se annet enn en tom fostersekk.

Enden på visa ble at jeg bestemte meg for å vente i 2 uker før evt utskrapning ofr å se det an. Følte meg rimelig teit. Jeg dro på hyttetur og forsøkte å glemme hele graviditeten :-)

Høres litt uvitende ut av den legen å tilby utskrapning da.

hare1365380455

Har opplevd det, ja.

Utrolig.

Annonse

takk for Tinkebøtta dette var noe trøst for meg.Det er ganske vanskelig å vente i uvisshet :( Jeg er 33 år og dette er mitt første barn.Er så desperat for å beholde denne babyen selfølgelig

Håper inderlig at det går bra med deg!

Det er forferdelig vondt å miste den første....

klem

• 2 uker senere...

Håper inderlig at det går bra med deg!

Det er forferdelig vondt å miste den første....

klem

ja det jeg har fryktet kjedde jeg hadde missed abotrion...den ble fjernet 4 dager siden :(((( jeg føler meg sååå tooom :((((

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...