Gå til innhold

Kan ikke gutter og jenter være bare venner?

Anbefalte innlegg

Er du ikke i stand til å ha en kvinne som venn uten å føle sexuell dragning mot henne?

Da er det du som har et problem, ikke Angelica.

Hvor mange damevenner jeg har som jeg ikke har ligget med er et hemmelig tall.

Men problemer har jeg ikke. Det jeg vet. Hva de har vet jeg ikke, og er ikke interessert i å vite det.

Noen har problemer med at andre velger selv hva de vil gjøre, og kalles en kontrollfrik.

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

16

• Angelica :o)

15

• ShitDiddelyDo

8

• Glimtipper

5

ShitDiddelyDo

Nei.

Men du er så vulgær.

Alle må få velge venner og elskere/elskerinner som de vil.

Et ærlig spørsmål til en venn kan være: vil du ligge med meg? Da får du et svar du kan forholde deg til. Men som regel får du ingen oppskrift og må bruke ulike synske evner, tester og snikmetoder.

Den som ikke er intressert, må få lov å gå vekk.

Jeg er ikke vulgær. Jeg er kledelig ufin. Siden damene liker badguys har jeg begynt å pusse på profilen min.

Skinnbukse neste.

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1162639555' post='3372497]

Jau, men hvor mange gang må man si fra da? Føler visse aldri gir seg.. Blir litt til at jeg bare vil gi opp hele vennskapet.

Huff.. nå hørtes jeg innbilsk ut.

"men hvor mange gang må man si fra da? "

Ingen hindrer deg å gå vekk?

Fungerer ikke planen din, så fungerer den ikke.

Jeg er ikke vulgær. Jeg er kledelig ufin. Siden damene liker badguys har jeg begynt å pusse på profilen min.

Skinnbukse neste.

Sleng på noen tatoveringer og en hestehale. Da tiltrekker du sikkert hu jeg traff på en jobb nå som minte meg om en bryggesjauer. Slike syns jeg er så utrolig sjarmerende. Når de slenger på et par saftige rap og noen promp, da er det liksom komplett.

ShitDiddelyDo

Sleng på noen tatoveringer og en hestehale. Da tiltrekker du sikkert hu jeg traff på en jobb nå som minte meg om en bryggesjauer. Slike syns jeg er så utrolig sjarmerende. Når de slenger på et par saftige rap og noen promp, da er det liksom komplett.

Det beste er kvinner som promper med armhulene. Enorm trivsel.

Det beste er kvinner som promper med armhulene. Enorm trivsel.

Nærmere beskrivelse av individet jeg traff:

Rødfarget hår, kølsvart mascara, MASSE tatoveringer og direkte frekk. Nærtagende og hissig, begrenset ordforråd og fyndord hentet fra amerikanske filmer fra slummen.

Vi ble ikke venner.

Annonse

Syns det med guttevenner har blitt vanskligere og vanskligere jeg....

Har etter mange år funnet ut at noen få av mine kompiser er kjempevenner...de ville ikke sagt ja til sex om jeg var dritings og nøden...fordi vi er VENNER og ikke ville ødelagt det...de trøster meg om jeg er deppa, de gleder seg med meg når jeg har det bra, depasser på meg som noen hauker på feks harrydansketurer..

...så er det endel av de andre kompisene som gladelig hadde hoppet i køya hvis jeg hadde spurt....men uten a det er et tema til vanlig.....

:-)

.

Gjest Ulvinnen

Nei.

Men du er så vulgær.

Alle må få velge venner og elskere/elskerinner som de vil.

Et ærlig spørsmål til en venn kan være: vil du ligge med meg? Da får du et svar du kan forholde deg til. Men som regel får du ingen oppskrift og må bruke ulike synske evner, tester og snikmetoder.

Den som ikke er intressert, må få lov å gå vekk.

"Et ærlig spørsmål til en venn kan være: vil du ligge med meg?"

Du har helt rett, vi har ulike kulturer. Hvis jeg sier i fra til en mann at jeg bare ønsker vennskap, så forventer jeg ikke at han skal spørre meg om jeg vil ha sex.

Jeg har hatt mange mannlige venner, og aldri noensinne opplevd at vi har lagt så ulike ting i hva vennskap er.

Men jeg forstår nå at jeg ikke lenger kan ta for gitt at jeg snakker samme språk som dem rundt meg.

Annonse

"men hvor mange gang må man si fra da? "

Ingen hindrer deg å gå vekk?

Fungerer ikke planen din, så fungerer den ikke.

Jeg har ingen plan. Vi har vært venner en stund og da bør man respektere hverandre.

Han vet jeg ikke vil ha han mer som enn venn og da blir sånne ting unødvendig.

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1162664157' post='3372884]

Jeg har ingen plan. Vi har vært venner en stund og da bør man respektere hverandre.

Han vet jeg ikke vil ha han mer som enn venn og da blir sånne ting unødvendig.

Det er interessant å se om du klarer å eliminere en manns drifter, og hvordan du vil gjøre det.

Keinstein... du er litt rar ;)

tihi

"Keinstein... du er litt rar ;) tihi"

Det er det mange som syns, men den ultimate humor er den som ingen forstår med en gang.

Jeg har inntrykk av at de i RL som ikke kjenner meg, blir svært i tvil, og særlig når jeg ikke lar meg dupere av korrekser: "sånn sier/gjør man ikke, Keinstein!". Det kan gå flere dager før de forstår at det var tøys. I grunn rart at det går så bra. Men i sjeldne tilfeller må jeg om sider forklare, eller noen ytterst få ganger be om unnskyldning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...