Gå til innhold

Kan ikke gutter og jenter være bare venner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

16

• Angelica :o)

15

• ShitDiddelyDo

8

• Glimtipper

5

Syns det med guttevenner har blitt vanskligere og vanskligere jeg....

Har etter mange år funnet ut at noen få av mine kompiser er kjempevenner...de ville ikke sagt ja til sex om jeg var dritings og nøden...fordi vi er VENNER og ikke ville ødelagt det...de trøster meg om jeg er deppa, de gleder seg med meg når jeg har det bra, depasser på meg som noen hauker på feks harrydansketurer..

...så er det endel av de andre kompisene som gladelig hadde hoppet i køya hvis jeg hadde spurt....men uten a det er et tema til vanlig.....

:-)

.

Det gjelder vel å finne ut hvem man kan stole på, ja =)

Å daglig undertrykke naturlige drifter burde være allmenkunnskaper?

Det er ikke slik det virker - lille venn.

En slik venn jeg hadde i min ungdom viste seg meget senere å være lesbisk. Hun likte å ha guttevenner, men vred seg unna alle tilnærmelser, i hvert fall det jeg så. Jeg forsto ikke hva hun ville eller ikke ville. Populær ble hun aldri.

Det mest ærlige var nok å si hva hun var. Men det turde hun ikke.

Hun mente at gutter skal bare være venner, men gutta snudde ryggen til og gikk. Det var i flg henne guttas feil, ikke hennes.

Hun ville alle skulle være slik hun ønsket, og ble skuffet når de ikke ville danse etter hennes pipe.

Hva har ei lesbisk ei med dette å gjøre?

Jeg tenner ikke på alt som har utovertiss. For meg går det helt fint å skille mellom vennskap og kjæresterier.

Nei.

Ingen må noe som helst. Han trenger ikke være venner med henne. Hvis han ikke oppnår det han vil, så går han vekk. Hun kan ikke kreve at han skal være eller bli noe som helst.

Han går ikke vekk bare fordi jeg ikke er int. i han.

Glad jeg ikke lever i din verden. Det høres trist ut å kun ha venner av samme kjønn.

Jeg har nesten bare guttekompiser jeg. Jeg får ikke til å knytte meg til jenter, de er så snikete og falske og slitsomme. Gutter er så enkle og åpne og liketil, man vet hvor man har dem.

De få som prøver seg selv om man er gode venner, får heller bare få beskjed om å droppe det =)

Annonse

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1162749846' post='3374221]

Hva har ei lesbisk ei med dette å gjøre?

Jeg tenner ikke på alt som har utovertiss. For meg går det helt fint å skille mellom vennskap og kjæresterier.

Egentlig er det en fillesak.

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1162749961' post='3374226]

Han går ikke vekk bare fordi jeg ikke er int. i han.

Glad jeg ikke lever i din verden. Det høres trist ut å kun ha venner av samme kjønn.

Jeg er glad at du er glad.

Jeg visste ikke at jeg ikke har venner. Kanskje jeg skulle si det til dem?

Jeg har nesten bare guttekompiser jeg. Jeg får ikke til å knytte meg til jenter, de er så snikete og falske og slitsomme. Gutter er så enkle og åpne og liketil, man vet hvor man har dem.

De få som prøver seg selv om man er gode venner, får heller bare få beskjed om å droppe det =)

Så bra :D

Nærmere beskrivelse av individet jeg traff:

Rødfarget hår, kølsvart mascara, MASSE tatoveringer og direkte frekk. Nærtagende og hissig, begrenset ordforråd og fyndord hentet fra amerikanske filmer fra slummen.

Vi ble ikke venner.

Hun hørtes kuuul ut ;D

Annonse

Selvfølgelig kan du komme borti de som er interessert i noe mer enn et vennskap.. men det er ikke en regel - men et unntak...

Mine beste venner er guttevenner, selv om jeg har samboer og barn.. Men har blitt overrasket tidligere her inne, over en del kvinnfolk som nærmest ser på det som unormalt, å ha venner av det andre kjønn....

Har ikke skjønt problemet...

Bør ikke homofile ha venner av samme kjønn da heller?

Hvem har laget regelen om at damer kun får lov å ha dame-venner..og at mannfolk kun har lov å ha mannfolk som venner?!

Da må vi damene for guds skyld å ikke ha ei lesbe som venn også!! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...