Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest meryblue

skrev inn på "vi ønsker barn" forumet, men fant ut at dette var vel kanskje vel så bra sted å spørre om råd..

jeg er 24 år og redd for å ikke kunne bli gravid. har hatt samboer i 4 år og eneste prevensjon vi har brukt i løpet av disse årene er "hoppe av i svingen". og jeg har ikke blitt gravid i løpet av denne tiden.. er det noe galt med meg da? er sjansen stor for at jeg ikke kan bli gravid isåfall.. har så veldig lyst på barn nå, men er redd for at det er en sjanse jeg aldri vil få.. tør ikke snakke med noen om dette, for det virker jo litt dumt kanskje??

håper noen kan gi svar, og noen gode råd for hva jeg bør gjøre for å øke sjansene mine..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/252779-gode-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi brukte også denne "metoden" i noen år (når det ikke hadde vært krise om jeg ble gravid..) og jeg ble ikke gravid. Når vi bevisst jobba for at jeg skulle bli gravid, ble jeg gravid på første forsøk to ganger. Tredje gangen tok det et par mnd. Jeg blir med andre ord veldig lett gravid.

Bare så det er sagt, så vet jeg om flere som har blitt gravide ved å "hoppe-av-i-svingen", så noen prevensjonsmetode er det definitivt ikke - bare så det er sagt ;-)

Jeg tror ikke du skal bekymre deg på dette grunnlaget. Mannen din har sikkert bare god "kontroll" ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/252779-gode-r%C3%A5d/#findComment-1996702
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...