Gå til innhold

hvordan si nei til sex

Anbefalte innlegg

british airways

Jeg er en jente på 17 år som er sammen med en herlig gutt på 18.

Vi har akkurat hatt sex for første gang, og det har vært ganske hyppig i det siste. Dette i og med at det er noe nytt og veldig spennende.

På lørdag har vi jubileumsdag, og han har allerede invitert meg hjem til han...han er alene hjemme, og jeg vet han har romantiske planer og det hele.

Det jeg gruer meg til er å si at jeg ikke vil ha sex. Perioden har nemlig dessverre komt nå. (mensen)

Synst gutter det er helt for jævlig usexy om jeg sier det rett ut? Vil helst ikke gjør han så kvalm at jeg blir kasta ut av sengen lixom...

Burde jeg si at jeg har perioden min nå før lørdag, så han ikke blir skuffet?

Eller høres jeg bare ut som den pervo dama da? Som forventer at vi ellers skulle hatt sex?

FAEN TA MENSTRUASJONEN!!!

hjelp meg vær så snill!

Dette haster litt!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25283-hvordan-si-nei-til-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Trist at mensen kom akkurat nå, men det er da ingen katastrofe. Er det ikke deilig å kunne ligge tett inntil en annen kropp da? Dere behøver jo ikke ha sex.... Om dere skulle ha sex alikevel er det jo heller ingen katastrofe, det er bare å ta med noen håndklær i senga for å unngå blodsølet.

Sex under mestruasjonen vil for en del damer være en enda bedre opplevelse enn til vanlig, på grunn av den økte hormonaktiviteten i kroppen. Dette er jo selvsagt avhengig av at du klarer å slappe av og ikke tenke på at dette er grisete, for det er det faktisk ikke..

Kort sagt slapp av, ikke bekymre deg for mye for det, blir det ikke sex, så har dere sikkert en mulighet til å få gjort det igjen ganske snart, og blir det sex så er det bare deilig.

Det er jo eventuelt en mulighet for deg å onanere/suge han hvis du har lyst til dette selv.

Hvis han kaster deg ut av senga på grunn av at du har mensen og eventuelt ikke vil ha sex med han, er han ingenting å spare på alikevel. Mensen er jo noe du kommer til å ha de neste 25 - 30 årene.

Dette går sikkert bra.

Hygg deg til helgen!

Sadisten

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25283-hvordan-si-nei-til-sex/#findComment-105028
Del på andre sider

Gjest bloody mary

Jeg pleier å bare nevne det i forbifarten...en liten kommentar om at det er "den" tiden nå:-) Mensen skal du jo uansett ha i mange, mange år - så såpass må han bare tåle!

Etterhvert tror jeg faktisk kjæresten min har bedre orden på når jeg skal ha mensen enn jeg selv har *s*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25283-hvordan-si-nei-til-sex/#findComment-105029
Del på andre sider

Hvis han planlegger en romantisk kveld med sex som avslutning, tror jeg du gjør noe veldig lurt hvis du sier fra med en gang at du har mensen. Om du ikke sier ifra kan det nok hende at han blir skuffa på Lørdag.

Som 18 år gammel gutt vet han utmerket godt at jenter har mensen. Så hvis han vet på forhånd at du har mensen blir han ikke skuffa. I så fall er’n jo bare teit.

Men det var jo utgjort at du skulle få mensen akkurat den Lørdagen foreldrene hans var borte da. :) *lengter nostalgisk tilbake til ungdommens uskyld*

Slapp av, det går nok bra skal du se. Snakk med han på tomannshånd så ordner det seg nok. Dessuten er det ingenting i veien for å ha sex under mensen, det har jeg hatt mange ganger. Si til han at om han ønsker sex på Lørdag, så blir det ”bloody mary”. :)

Det er en nøytral kommentar som åpner for at han kan bestemme seg, uten at du kan bli oppfatta som ”den pervo dama”.

Hadde forresten vært kjempegøy om du kom med en tilbakemelding om hvordan det gikk. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25283-hvordan-si-nei-til-sex/#findComment-105097
Del på andre sider

Hvis han planlegger en romantisk kveld med sex som avslutning, tror jeg du gjør noe veldig lurt hvis du sier fra med en gang at du har mensen. Om du ikke sier ifra kan det nok hende at han blir skuffa på Lørdag.

Som 18 år gammel gutt vet han utmerket godt at jenter har mensen. Så hvis han vet på forhånd at du har mensen blir han ikke skuffa. I så fall er’n jo bare teit.

Men det var jo utgjort at du skulle få mensen akkurat den Lørdagen foreldrene hans var borte da. :) *lengter nostalgisk tilbake til ungdommens uskyld*

Slapp av, det går nok bra skal du se. Snakk med han på tomannshånd så ordner det seg nok. Dessuten er det ingenting i veien for å ha sex under mensen, det har jeg hatt mange ganger. Si til han at om han ønsker sex på Lørdag, så blir det ”bloody mary”. :)

Det er en nøytral kommentar som åpner for at han kan bestemme seg, uten at du kan bli oppfatta som ”den pervo dama”.

Hadde forresten vært kjempegøy om du kom med en tilbakemelding om hvordan det gikk. :)

Beklager alle de rare tegnene i første innlegg. Glemte at dol ikke forstår "gåseøyne" laget i Word. Sender derfor en kopi uten rare tegn. :)

Som 18 år gammel gutt vet han utmerket godt at jenter har mensen. Så hvis han vet på forhånd at du har mensen blir han ikke skuffa. I så fall er'n jo bare teit.

Slapp av, det går nok bra skal du se. Snakk med han på tomannshånd så ordner det seg nok. Dessuten er det ingenting i veien for å ha sex under mensen, det har jeg hatt mange ganger. Si til han at om han ønsker sex på Lørdag, så blir det "bloody mary". :)

Det er en nøytral kommentar som åpner for at han kan bestemme seg, uten at du kan bli oppfatta som "den pervo dama".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25283-hvordan-si-nei-til-sex/#findComment-105099
Del på andre sider

Annonse

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Fint at du skriver om dette, for det er mange som lurer på det samme.

Jeg har en nokså tydelig holdning til jenters kropp og bestemmelsen over den.

Selvfølgelig må du kunne fortelle at du har mensen og av den grunn ikke ønsker sex der.

Enten det er din sjenanse og bryddhet, eller det er fordi du under mensen ikke orker noe annet, må du få lov å bestemme dette. Og jeg håper du blir respektert av din kjæreste. Si det til han med en gang, så slipper du å grue deg til i morgen.

Det er mange andre måter å være intim og nær på. Kanskje dere trenger å utforske de?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25283-hvordan-si-nei-til-sex/#findComment-105138
Del på andre sider

Som gutt syns jeg det er greit om jenta på forhånd forteller meg om hun har mens, eller om det er noe annet som gjør at det er uaktuelt med sex. På den måten slipper jeg å bygge opp noen forventninger og vet hva jeg har og forholde meg til.

Det er derimot viktig at du også sier tydelig i fra om du ikke skulle ha lyst på sex, uten at du nødvendigvis har noe å skylde på. En kan lett føle seg snurt som gutt om jenta plutselig finner ut at hun ikke er lysten etter at man har rota en stund, men det er bedre det enn at du ofrer deg. Men igjen, vær tydelig. En gutt som er tatt av kåtskapen er ikke alltid like motaglige for hint og vink. Si det rett ut: *Sorry, men det blir nok ikke noe på deg i kveld.*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25283-hvordan-si-nei-til-sex/#findComment-105197
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...