Gå til innhold

Hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Gjest jul igjen

Hei! jeg er en jente på 24 år,jeg har en sønn på 6.Traff en mann som er en del år eldre enn meg for en tid siden og vi er nå kjærester,har kjent han i ett halvt år.Jeg har sagt helt fra begynnelsen av at jeg vil gå forsiktig frem pga sønnen min.Min forrige kjæreste ble han veldig knyttet til og lei seg når vi gjorde det slutt.Derfor er jeg redd for at dette også skal skje med min nåværende kjæreste.Min sønn har møtt han men bedre å ta ting sakte mellom de to så jeg kan bli sikrere på kjæresten:) (vi bor langt fra hverandre, så ser hverandre ca to helger i måneden)

Saken er nå at han vil veldig gjerne feire jul med meg, (og mine foreldre,søsken og sønn)

Jeg har alltid syns at en det er litt spesiellt med selve julaften og at en skal være gift eller bo sammen hvertfall før en feirer den sammen.

Høres kanskje dumt ut men jeg har ikke så lyst å feire julaften med han enda, da mest pga min sønn, syns det er for tidlig.

Kjæresten min har hele familien sin boende i ett annet land,da jeg sa dette til han ble han sint og veldig lei seg.Han forstår det ikke og sier jeg vil at han skal feire julen alene.Og ingen av de tidligere kjærestene hans har aldri sagt at de ikke ville feire jul med han...Jeg vil selvfølgelig ikke at han skal være alene, men syns han kan reise til familien sin og bli der julehelgen kanskje?de er i ett av nabo landene så det er ikke så langt:)

Men han vil absolutt feire julaften med meg,så hva skal jeg gjøre?syns dere jeg bør si at han kan det eller ikke?

Trenger litt råd..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/252868-hva-syns-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...