Gå til innhold

kort syklus - når teste?

Anbefalte innlegg

Gjest spent allerede

Hei,

jeg har en syklus på ca 24 dager (23-26 de siste 6 mnd). Dag nr 25 i dag. Har lest at man først kan teste på dag IKM. Gjelder det også ved kort syklus? At jeg kan teste nå? Eller bør man vente til dag 28?

Jeg har ingen symptomer på graviditet (ikke at jeg har vært gravid og vet hvordan det kjennes), men kjenner ingen symptomer på at mensen er på vei. Pleier å være veldig oppblåst. Det høres jo litt snålt ut men kan det at jeg IKKE er oppblåst være et symptom på at jeg er gravid?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/252933-kort-syklus-n%C3%A5r-teste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest keemelian

Jeg ville kjøpt en test i morgen og testet tirsdags morgen. :)

Kan man få svar så tidlig? Jeg har veldig uregelmessig mens pga minipillen. Den kommer og går helt usystematisk. Hadde siste blødning for tre uker siden. Trodde man måtte vente fire uker?

Kan man få svar så tidlig? Jeg har veldig uregelmessig mens pga minipillen. Den kommer og går helt usystematisk. Hadde siste blødning for tre uker siden. Trodde man måtte vente fire uker?

Man kan få svar t.o.m. et par dager før forventet mens. Har du så kort syklus som "spent allerede" så er det ingenting å i veien for å teste nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...