hugo larsen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hei jeg har et alvorlig problem med sjalusi. det hele begynte vel när jeg ble sammen med min näverende samboer. da jeg traff henne sa det bare bang og jeg var dödsforelsket da vi senere ble sammen fikk fölte jeg at jeg ble sjalu pä vennene hennes og ville bare ha henne for meg selv. videre har vi nä vert sammen i snart 5 är og har fätt en sönn og den neste er pä vei men vi har hatt väre problemer fordi jeg er sjalu og lite pratsom fordi jeg föler at jeg ikke har noe og snakke om dette er ogsä et problem for meg. men tilbake til sjalusien, jeg er vel det man kaller sykelig sjalu og har tvangtanker när min samboer er ute med venner, ikke sä mye pä alle vennene hennes som för men spes. en og dette er et stort problem fordi hun föler at jeg holder henne igjen og gjör henne deprimert. vi krangler mye pga dette og. men jeg vet ikke hva jeg skal gjöre med dette, jeg önsker at jeg kunne bare tenke at hun er ute og koser seg og kommer hjem med et smil og alt er bare bra. hva kan jeg gjöre for at dette skal sjalusien ikke skal ta overhänd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/252988-hjelp-jeg-er-veldig-sjalu/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prex plutos Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Du har tatt det første og hardeste steget.å innrømme at du har et problem. Sykelig sjalsi er vanskelig å takle for begge parter, og enda vanskelirger å hanskes med alene. Ta kontakt med en fagperson, og ta problemet med alvor. Vis din kjære at vi ønsker en forandring. Elsker hun deg vil hun bli hos deg. Men ikke vent for lenge. Prosessen en kvinne går gjennom for å gjøre det slutt i et forhold foregår ofte i det stille. Den dagen hun går, er det for sent. Gjør noe med problemet nå. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/252988-hjelp-jeg-er-veldig-sjalu/#findComment-1998384 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.