Gå til innhold

Erfaringer med 3D-Ultralyd??

Anbefalte innlegg

Jeg og samboern lurer på om vi skal unne oss en ekstra titt på den lille gutten vår på 3D-ultralyd.

Har fått anbefalt dette av et vennepar, som sier at det var en fantastisk opplevelse.

Har derimot hørt at ul-bølgene er mye mer sterke ved 3D enn vanlig ul, og at dette muligens ikke er bra for fosteret. (det kan det jo sies om mye, men..)

Vi er veldig usikre.

Noen som har erfaringer med 3D UL??

Hvordan var det??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253013-erfaringer-med-3d-ultralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi gjorde det, og jeg ville aldri vært det foruten :-) Fantastisk opplevelse!

Hadde UL vært så skadelig for fosteret så hadde vel aldri landets største kvinneklinikker stadig satt opp undersøkelses-programmer som inneholder månedlige ULer o.l.

Hvis vi skal ha flere barn kommer vi garantert til å ta 3D-UL igjen :-)

Vi gjorde det, og jeg ville aldri vært det foruten :-) Fantastisk opplevelse!

Hadde UL vært så skadelig for fosteret så hadde vel aldri landets største kvinneklinikker stadig satt opp undersøkelses-programmer som inneholder månedlige ULer o.l.

Hvis vi skal ha flere barn kommer vi garantert til å ta 3D-UL igjen :-)

Takk for svar!

Nå har vi bestilt time, og 5.desember skjer det :)

Ser på det litt med skrekkblanda fryd, men har bare hørt om fornøyde folk som har gjort det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...