Gå til innhold

dildo/vibrator som ser ekte ut

Anbefalte innlegg

Gjest Nickname_no
Skrevet

jeg Kjøpte en dildo/ vibrator til kona Den ser ut som en ekte pikk men har sugekopp i bunnen for å sitte fast på glatte flater. Den er ganske kraftig. hun liker den veldig godt. Er det noen som har erfaring med slike den er jo større en min og kansje hun synes jeg blir for liten siden hun synes den dildoen er så god.Det virker i hvertfall som at størelsen på dildoen er opphissende og gir henne stor nytelse.

Skrevet

Vel, da er det bekreftet... Menn kan oppføre seg like slitsomt som kvinner i et forhold ;)

Du kjøper altså en dildo til henne, hun liker den og nå tar du det som et bevis på at hun ikke synes du er stor nok.

Skrevet

Hva er spørsmålet? Om hun ikke kommer til å ville ha deg mer når hun har den?

Gjest ClownFish
Skrevet

Vel, da er det bekreftet... Menn kan oppføre seg like slitsomt som kvinner i et forhold ;)

Du kjøper altså en dildo til henne, hun liker den og nå tar du det som et bevis på at hun ikke synes du er stor nok.

Typisk menn, hehe :-D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du har driti på draget ved å kjøpe for stor dildo. Selvfølgelig elsker hun nå dildoen mer enn hun elsker deg.

Du skal være jævla glad den ikke vasker opp, for å si det sånn. Da hadde det vært rett på dør for lenge sia.

Skrevet

Hvis den hverken vibrerer heftig ELLER er levende, så er jeg ikke interessert. Fatter ikke poenget med å stappe masse daugummi oppi der.

Skrevet

Tja, om din partner tenner på gjenstander, er du vel i utgangspunktet ille ute. Kanskkje du skal anskaffe deg en sjømannsbrud?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...