Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Alt som kan brukes under arma må vel også kunne brukes mellom beina?

Skrevet

Alt som kan brukes under arma må vel også kunne brukes mellom beina?

Skulle tro så, men jeg var litt skeptisk på den "alt inkludert"-greia...

Tror jeg prøver, den så veldig liten og lettvint ut :-)

Gjest dyrt, men ikke bra
Skrevet

Jeg likte den ikke. Venusen er mye bedre, blir glattere.

Denne holdt ikke lenger enn en vanlig høvel.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er generelt skeptisk til alt som ikke heter Gilette, men det er vel tross alt grenser for hvor dårlig en barberhøvel kan være. :)

Skrevet

Jeg likte den ikke. Venusen er mye bedre, blir glattere.

Denne holdt ikke lenger enn en vanlig høvel.

Så du har prøvd den. Bra, stoler mer på de som kjøper enn de som selger :o)

Skrevet

jeg vet nå ikke helt. det er mange krinkelkroker som skal barberes nedentil, og den der dingsen såg så stor og klønete ut. men jeg har ikke prøvd produktet. gi beskjed når du har.

Skrevet

Den er gigantisk. Funker bare såvidt under armene, funker bra på leggene. Ville aldri engang forsøkt å ta den mellom beina. Muligens bikinilinja.

Men hele greia er bare møkk. Kjennes ut som man har tredd et såpestykke rundt en høvel, og det tror jeg må være omtrent det de har gjort og. Også er det ganske dyrt.

Skrevet

Den er elendig!!! Believe me! Går til nød på leggene.

Skrevet

Jeg er generelt skeptisk til alt som ikke heter Gilette, men det er vel tross alt grenser for hvor dårlig en barberhøvel kan være. :)

Da har du ikke prøvd Icas egne barberhøvler og -blader. Der var det ikke grenser for hvor dårlig den kunne være ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da har du ikke prøvd Icas egne barberhøvler og -blader. Der var det ikke grenser for hvor dårlig den kunne være ;)

Det er derfor jeg holder meg til Mac3. :)

Skrevet

Jeg har brukt Schick Intuition i over 2 år - og til armhuler og ben er den fantastisk, IMO. Til intimbarbering holder jeg meg derimot til Mach 3-blader på en Venus-høvel.

Gjest jojoba genser
Skrevet

Har prøvd den. Funker ok under armer og på legger, men blir litt sår av den. Så intimbarbering er no no. Skal ikke fortsette å bruke den selv om det var enkelt å bare høvle i vei uten å ha på skum først.

Skrevet

Jeg har brukt Schick Intuition i over 2 år - og til armhuler og ben er den fantastisk, IMO. Til intimbarbering holder jeg meg derimot til Mach 3-blader på en Venus-høvel.

Går det an å feste Mach 3-blader på venushøvelen, altså?

Skrevet

Går det an å feste Mach 3-blader på venushøvelen, altså?

Yepp, akkurat samme feste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...