Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jente på 21 år. Begynnte nylig å klø i underlivet mitt. Så hovnet jeg ganske kraftig opp på den ene siden i underlivet. Hva er det som feiler meg? Er det bre en kjertel som er hoven eller er det noe annet. Jeg har ikke byttet sex partner på over 2 år. Jeg bruker p-ringen som prevensjon. Den fungerer veldig fint, bortsett fra at ca. 2 dager etter at jeg egentlig er fedig med perioden min, kommer det mørkebrun utflod i 1-2 dager. Dette forekommer stort sett etter hver periode. Vet ikke om det kan ha noe med saken og gjøre. Håper jeg får snar hjelp, for det trenger jeg..begynner og bli litt nervøs. Er student så prøver å ikke gå til legen hvis ikke det er helt nødvendig, derfor henvender jeg meg hit først. På forhånd takk. Med vennlig hilsen jente 21 år!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253198-hva-feiler-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

akkorat det med mørkebrun utflod etter mensen er nok ganske vanlig Jeg kan få det støtt å stadig,tror det er fordi du egentlig ikke er helt ferdi med mensen. Hvis du klør nedentil er det mest sannsynlig sopp. Men at det hovner opp var litt merkeli..kansje du har reagert på noe..?det bør du sjekke hos legen tror jeg....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253198-hva-feiler-meg/#findComment-2000617
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...