Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest trultemor26

Jeg fikk mage med en gang. Jeg bemerket magen før jeg fant ut at jeg var gravid og tenkte at nå var det på tid emed en slankekur. Det tok ikke lang tid før andre begynte å bemerke magen min også, men de turte ikke si noe (det gikk litt tid før jeg anonserte graviditeten), og trodde kanskje det var slaskemage etter forrige svangerskap.

Jeg fikk også nå utovernavel med en gang. Folk lo av meg og datteren min (da rundt ett år) i sommer da vi kom tuslende, begge to med litt bulemage og utovernavel. hehe.

Jeg fikk mage med en gang. Jeg bemerket magen før jeg fant ut at jeg var gravid og tenkte at nå var det på tid emed en slankekur. Det tok ikke lang tid før andre begynte å bemerke magen min også, men de turte ikke si noe (det gikk litt tid før jeg anonserte graviditeten), og trodde kanskje det var slaskemage etter forrige svangerskap.

Jeg fikk også nå utovernavel med en gang. Folk lo av meg og datteren min (da rundt ett år) i sommer da vi kom tuslende, begge to med litt bulemage og utovernavel. hehe.

hehe, artig.. bra det ikke bare er jeg. trodde seriøst jeg bare hadde blitt litt smålubben :)men da er det jo graviditeten heldigvis

Annonse

Etter kun ein månad har livmora ikkje vekse så mykje at det er mogleg å sjå det utapå. Så på dette tidspunktet er du nok berre "oppblåst", det kjem mest sannsynleg til å gå litt tilbake, og så etter ei stund merker du "magen". Men mange opplever at det syns tidlegare i sv.sk 2+ enn det gjorde første gong, altså. Trur dei skal ha tvillingar osv, fordi magen blir så stor så fort :-)

Jeg fikk mage med en gang. Oppdaget at jeg var gravid da jeg var 5 uker på vei pga at magen hadde vokst. Er egentlig helt flat fra før. Var ei tynn spire på 45-50 kg. Nå er jeg 6 mnd på vei og folk spør om jeg skal ha snart. Jeg har gått opp 25 kg og magen er kjempediger! Er så fortvila. Menmen! Det kommer noe godt utav det da. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...