Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde utrolig kort mens nå sist, knappe tre dager, og bare brunaktig blod.

Vel to-tre døgn etter kom det friskt rødt blod om natten, som ikke blødde noenting mer når jeg stod opp.

Syntes det var litt merkelig, men tenkte ikke over det egentlig før jeg leste om festeblødninger og sånn nå!

Men jeg kan vel ikke være gravid, når jeg nettopp hadde mens, selv om den var kortere enn vanlig? Hva kan dette friske, røde blodet ha vært?

Fortsetter under...

Skrevet

Med mindre jeg mot all fornuft er gravid, så får jeg jo ikke svar på hva dette kan ha vært med en test.

Skrevet

.

Med mindre jeg mot all fornuft er gravid, så får jeg jo ikke svar på hva dette kan ha vært med en test.

Gjest ta en test
Skrevet

Det kan ha vært festeblødning.

Skrevet

Det kan ha vært festeblødning.

Gulp. Bare to-tre dager etter mensen, altså? Hender det at man får en kortere mens enn vanlig selv om man er gravid? Og hvor lenge må jeg vente nå da før testen kan slå ut positivt?

Annonse

Gjest ta en test
Skrevet

Gulp. Bare to-tre dager etter mensen, altså? Hender det at man får en kortere mens enn vanlig selv om man er gravid? Og hvor lenge må jeg vente nå da før testen kan slå ut positivt?

Jeg er ikke helt sikker, men en festeblødning er anderledes enn mensen.

candyqueen_83
Skrevet

Du kan ta testen den dagen du får mensen/evt skulle hatt mensen.

Skrevet

Du kan ta testen den dagen du får mensen/evt skulle hatt mensen.

Så den gangen jeg fikk nå nettopp gjelds ikke? Altså jeg må vente en måned? =(

candyqueen_83
Skrevet

Så den gangen jeg fikk nå nettopp gjelds ikke? Altså jeg må vente en måned? =(

Jo du kan ta testen nå. det ble vel den dagen du fikk denne mensperioden du nettopp har hatt

Skrevet

Jo du kan ta testen nå. det ble vel den dagen du fikk denne mensperioden du nettopp har hatt

Akai.. takk for svar =)

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker, men en festeblødning er anderledes enn mensen.

Ja, det er bare en liten flekk, såvidt jeg har skjønt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...