Gå til innhold

Plutselig sterke menssmerter

Anbefalte innlegg

Gjest Røhette

Hei!

Jeg er ei jente (ja, det skjønte du sikkert!:o) på 23 år, frisk og normalvektig, med fast partner.

Fikk mensen da jeg var 12, og har tidligere ikke hatt store smerter i forbindelse med mensen, bare en gang innimellom.

Men nå de siste 3-4 månedene har jeg hatt sterke smerter i mage og underliv under mensen, svetter og blir svimmel og uvel. Og det rare er at samtidig har den blitt helt regelmessig. Før kom den etter 29-33 dager, nå kommer den igjen etter 28 dager.

Jeg har vært hos gynekolog 2 ganger det siste året, senest i høst pga at mensen var 3 uker for sen. Da ble det tatt ultralyd av eggstokkene, og alt var helt normalt. Alt ligger visst der det skal...

Har du noen mulig forklaring? Må jeg til gynekolog enda en gang..?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25326-plutselig-sterke-menssmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...