Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg traff for 3 uker siden ungdomskjæresten min på et utested. Jeg hadde drukket endel vin, var i godt humør og hadde det kjempekoselig med vennene mine.

Plutselig kommer denne ekskjæresten min bort til meg. Jeg hadde ikke snakket med han på flere år, men følte at jeg fremdeles var forferdelig bitter.

Denne ungdomskjæresten jeg snakker om, var jeg sammen med fra og til mens vi var ganske mye yngre. Han såret meg forferdelig, og jeg sleit i veldig lang tid med å komme over det. Jeg såret nok han endel også da jeg gjorde det slutt med han da vi var 16 eller noe (fordi vi kranglet endel på den tiden, fordi vi var unge). Etter det var vi av og på i noen år. Han tok hevn på meg, fordi han fikk kjærlighetssorg da jeg gjorde det slutt med han, så han lekte med meg og brukte meg i lang tid etter, fordi han visste han hadde en slags psykisk makt over meg.

Jeg vet at han har forandret seg mye de siste årene, og at dette er veeeldig mange år siden. Likevel klarte jeg ikke være hyggelig da han kom bort for å prate med meg. Jeg var skikkelig spydig og ekkel når han spurte om ting, og jeg kom med helt forferdelige kommentarer uten grunn. Hele situasjonen var absurd. Dessuten er det veldig trist, fordi vi var barndomsvenner i tillegg, og var alltid sammen hver helg og var bestevenner før vi ble sammen på den tiden.

Jeg sitter og lurer på om jeg skal sende en melding for å be om unnskyldning, men det er veldig vanskelig. Aner ikke hva jeg skal si i såfall.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253332-bitterheten-tok-overh%C3%A5nd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drit i fyren.

Det var det jeg hadde tenkt å gjøre, men jeg føler at jeg burde være voksen nok til å holde meg for god til sånne barnslige kommentarer. Vi er jo voksne mennesker nå.

Å si at håret hans ser jævlig ut er jo forferdelig barnslig når man er på vår alder da. Jeg sa masse sånne ting. Aner ikke hvorfor. Bare en slags refleks :-/

Hvor mange år siden er dette da? Du kan da alltids sende en melding for å be om unnskyldning for dårlig oppførsel, hvis du føler det er berettiget. Det vil sikkert lette ditt eget hjerte om ikke annet.

Det er ganske lenge siden. Da vi var sammen var vi tenåringer. Nå er vi voksne mennesker begge to, selv om jeg oppførte meg som en drittunge da jeg så han.

Det var det jeg hadde tenkt å gjøre, men jeg føler at jeg burde være voksen nok til å holde meg for god til sånne barnslige kommentarer. Vi er jo voksne mennesker nå.

Å si at håret hans ser jævlig ut er jo forferdelig barnslig når man er på vår alder da. Jeg sa masse sånne ting. Aner ikke hvorfor. Bare en slags refleks :-/

Må bare le...!

Sorry, men det vittig at vi som voksne avogtil oppfører oss som uansvarlige tenåringer.

Jeg tror jeg hadde sendt en liten "er lei meg mld", , og så tenker du ikke mer på det!

Annonse

Gjest Flystripa

*LOL*

(Tenkte på hår-kommentaren)

*LOL*

(Tenkte på hår-kommentaren)

Ja, det var ganske slemt sagt. Jeg oppførte meg forferdelig den kvelden. Mot han altså. Da vi skulle gå da det stengte, prøvde han å få kontakt med meg og tok tak i skulderen min, men jeg bare så rett gjennom man som han ikke var der.

Må bare le...!

Sorry, men det vittig at vi som voksne avogtil oppfører oss som uansvarlige tenåringer.

Jeg tror jeg hadde sendt en liten "er lei meg mld", , og så tenker du ikke mer på det!

Jeg skrev en melding nå hvor jeg beklaget at jeg hadde oppført meg usaklig og barnslig.

Da har jeg gjort det. Da trenger jeg ikke tenke mer på det.

*ler litt*

som sagt - GLEM DET -om du ikke kommer til å ha noe særlig med han å gjøre -hehe

Jeg ville sagt unnskyld. Både fordi min samvittighet etter å ha oppført meg som en barnslig drittsekk mot noen som engang betød noe for meg, hadde vært litt som håret til Eli Hagen: Et helvete.

Ikke minst er det småkjipt at fyren nå tror du har rabla. Du kommer i framtiden til å være Moraki, ja - du vet; hun eksen min aldri kom over meg og derfor rabla.

Ikke noe artig.

• 2 uker senere...

Annonse

*ler litt*

som sagt - GLEM DET -om du ikke kommer til å ha noe særlig med han å gjøre -hehe

Ja, det er klart. Dårlig oppførsel trenger man jo ikke unnskylde seg for...det er bare å drite i om man oppfører seg bedritent og sårer folk, så lenge man slipper å se dem igjen...

"........................................."

Ja, det er klart. Dårlig oppførsel trenger man jo ikke unnskylde seg for...det er bare å drite i om man oppfører seg bedritent og sårer folk, så lenge man slipper å se dem igjen...

"........................................."

Han hadde jo vært slem mot henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...