Gå til innhold

Tiss på meg!

Anbefalte innlegg

Gjest killerlady

Jeg tenner så jævlig på å bli tissa på! Jeg blir våt til og med bare av å skrive det. Liker også å tisse på andre. Drømte i natt at typen min tissa på rumpehullet mitt.... Mmmmmmmmmm............. Vått og godt renner det nedover lårene mine:) Er også litt nysjerrig på når andre promper!! Haha, ja hva er det vel som er så deilig med det!?? Lyden, tror jeg- ikke lukten i hvertfall. En gang kjærte venninden min meg hjem fra byen, og så bare løftet hun på rompa og slapp DEN prompen! Jeg ble så sinnsykt kåt!! Han jeg var sammen med før tente også på dette. Vi prompet når vi hadde sex:) svelget luft for å få luft i magen og så holdt vi hånden foran rumpehullet når vi prompa.. NÅ fikk jeg jammen lyst på sex.............. :-D Er jeg alene om dette med tissing og promping? (Ja, pøs på med tullesvarene deres, men håper jeg får noen ordentlige også.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253333-tiss-p%C3%A5-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest DronningLabana:-)

Hei!

Jeg ble også kåt av tankenpå at noen tisset på meg, eller aller helst inni meg. Fikk kjæresten med på å prøve ut dette. Jeg tisset på han oghan på meg og også inni meg. Prøvde det ut et par ganger men det var bedre i drømmene enn i virkeligheten syns jeg.

Promping tenner jeg absolutt ikke på :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253333-tiss-p%C3%A5-meg/#findComment-2002750
Del på andre sider

Gjest killerlady

Hei!

Jeg ble også kåt av tankenpå at noen tisset på meg, eller aller helst inni meg. Fikk kjæresten med på å prøve ut dette. Jeg tisset på han oghan på meg og også inni meg. Prøvde det ut et par ganger men det var bedre i drømmene enn i virkeligheten syns jeg.

Promping tenner jeg absolutt ikke på :-)

Hmm.. Fine svar:) Neste godt å høre! Føler at det bare er meg og en til i denne verden (en jeg ikke har kontakt med til og med) som liker sånt.. Måtte bare slenge inn en mld her og se om jeg fikk napp:) Føltes helt rart å skrive det! Akkurat som om alle skjønte hvem det var som skrev det! Rart, for jeg er jo anonym, men det føltes ikke veldig anonymt å legge ut på den måten...

Hva gjør du med 2'ern egentlig? Ble litt nysjerrig! Hihi:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253333-tiss-p%C3%A5-meg/#findComment-2002794
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...