Oslokvinne 31 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hei! Jeg har forsøkt å bli gravid i snart et år og har nettopp vært hos gynekolog for å starte utredning. Mannen min har normal sædkvalitet og alt så greit ut med meg også (Ingen sykdommer, normale eggstokker og eggposer, normal vekt etc.) Jeg har rimelig regelmessig menstruasjon (stort sett 28-30 dager) og vet jeg har eggløsning (el-tester og temperaturøkning), men synes selv kanskje jeg har litt lite eggløsningssekret før eggløsning. Gynekologen ba meg begynne med legemiddelet Pergotime neste syklus fordi det skulle kunne økte sjansene for å bli gravid ved at flere egg ble modnet i samme syklus. Etter å ha lest om Pergotime (og dets bivirkninger!) på Felleskatalogen er jeg blitt litt skeptisk. Hvor mye øker egentlig sjansen for å bli gravid med Pergotime når man allerede har eggløsning? Og kan det virke negativt inn på produksjonen av eggløsningsslim? I såfall går jo vinninga opp i spinninga for min del og da vil jeg heller være foruten mulige bivirkninger... Håper du har noen gode råd! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/253337-hvorfor-pergotime-n%C3%A5r-jeg-har-eggl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.