Gå til innhold

Hvorfor går det ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym denne gang

Har begynt å grue meg til neste gang jeg og min nye kjæreste skal ha sex. De siste gangene har jeg slitt meg i hjel for at han skal komme, men han klarer ikke. Hva kan være grunnen til dette? Han sier at det er deilig og ikke noe galt, Vi er jo nyforelsket så alt burde gå på skinner, men nå begynner jeg altså å grue meg til neste gang fordi jeg føler at det er min "jobb" at det går for han. Noen som har vært borti det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253352-hvorfor-g%C3%A5r-det-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glem det for en stund

Kanskje det blir lettere hvis dere slutter å fokusere på at han eller du skal komme, og bare tenker på at dere skal kose dere sammen og nyte hverandres kropper? Tror man lett kan bli så hekta på orgasme at man ikke klarer å få det til...

Gjest Anonym denne gang

Jeg har det slik, og det har kun gått for kjæresten et par ganger i år. Det er frustrerende og jeg prøver virkelig å få det til å gå for ham uten å stresse.

Det er kanskje litt tidlig å begynne å stresse, men vi har jo bare hatt sex 3 ganger (så nyforelsket er vi!) og kun den første gangen gikk det for han. Dette er helt nytt for meg, men du har visst hatt det slik en god stund. Hvordan takler dere dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...