livee Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 vi ønsker å bli foreldre men har ikke fått til enda har dere god idee takk 0 Siter
livee Skrevet 8. november 2006 Forfatter Skrevet 8. november 2006 Hvor lenge har dere prøvd da? 3- 4 mnd 0 Siter
Sofline Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 3- 4 mnd Ikke lang tid i det hele tatt. Tålmodighet er det beste tipset her. Ikke tenk for mye på det, så er du gravid før du aner det. 0 Siter
livee Skrevet 8. november 2006 Forfatter Skrevet 8. november 2006 Ikke lang tid i det hele tatt. Tålmodighet er det beste tipset her. Ikke tenk for mye på det, så er du gravid før du aner det. hei Sofline har du noe idee om medisin han bruker sink og jeg bruker NECTA gele royale 0 Siter
Sofline Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 hei Sofline har du noe idee om medisin han bruker sink og jeg bruker NECTA gele royale Hvis det er vitaminer du mener, så skal du ta Folsyre, men det er for fosterets skyld. Andre tips har jeg ikke, men det er det nok andre prøvere som har. Lykke til! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.