Gå til innhold

hva hjelper grapejuice for når man prøver å bli gravid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har jeg også lest. Det er for å få sædcellene til å svømme lettere gjennom slimet og opp til egget. Noen bruker også slimløsende hostesaft i tiden rundt eggløsning. Samme effekt.

Tror nok jeg skal prøve ett av disse tipsene til neste eggløsning. :-)

Det har jeg også lest. Det er for å få sædcellene til å svømme lettere gjennom slimet og opp til egget. Noen bruker også slimløsende hostesaft i tiden rundt eggløsning. Samme effekt.

Tror nok jeg skal prøve ett av disse tipsene til neste eggløsning. :-)

Jeg drakk grapefuktjuce den måneden jeg ble gravid. Er nå 17 uker på vei. Vet jo ikke sikkert om det var det som hjalp, men det skader iallefall ikke!

Men husk å bare drikke jucen fram til EL, ikke etter.

Lykke til!!

Jeg drakk grapefuktjuce den måneden jeg ble gravid. Er nå 17 uker på vei. Vet jo ikke sikkert om det var det som hjalp, men det skader iallefall ikke!

Men husk å bare drikke jucen fram til EL, ikke etter.

Lykke til!!

Men hvor mye skal man drikke hver dag da? Er det nok med ett glass eller skal man drikke mange glass daglig?

Hvis jeg ikke ble gravid denne gangen skal jeg prøve dette tipset.

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...