heksemor Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg er en kvinne på 46 år, har tidligere vært behandlet for infertilitet(1994)for prøverørsforsøk - med negativt resultat pga PCO. Fikk migrenelignende anfall når jeg var stimulert ned i overgangsalderen. Hele høsten utover har jeg tidvis hatt disse anfallene igjen , menstrasjonen kommer i perioder med 14 - 27 dagers mellomrom, har fått betablokker som hjelper noe, men i forbindelse med menstrasjonen har jeg i snitt 4 migreneanfall - disse kommer like gjerne på natt som på dag. Menstrasjonsblødningen varer 3-4 dager. Jeg har ikke tidligere vært plaget med migrene. Har en sjelden gang uvanlig varmefølelse i kroppen - uten at dette er noe problem. Jeg kan ikke finne noe om hormonell migrene , og undrer om det er en vanlig tilstand ved overgangsalder , må tilføye at jeg ikke har fått noen bekreftelse på at jeg er i overgangsalderen hos lege. Jeg undrer også på om det er tidlig å komme i overgangsalderen nå? Håper på svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/253396-overgangsalder-migrene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.