Gå til innhold

Kom med andre, men ikke med meg

Anbefalte innlegg

Har møtt ei jente som kun har hatt sex med 2 stk noen få ganger, hun er 19 år. Eg har hatt mye sex med henne men hun har ikke fått orgasme enda. Eg spurte om hun hadde fått med noen av di andre og desverre måtte hun si JA.. Hva kan eg gjøre for å slutte å tenke på dette, tror dette kan skyldes min størrelse. Hun er tung å prate med og er flau for å snakke om slike ting, Det skyldes ikkke at eg kommer for fort, bruker ganske lang tid på å komme, ofte over 20 min. Er det noen som fårstår at selfølelsen går i dass her ?? ho var jo ikke en gang isammen med noen av disse 2 og nesten jomfru.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253405-kom-med-andre-men-ikke-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Nå vet ikke jeg hva du har gjort med henne. Men du må ihvertfall bruke GOOD tid på forspillet. Når hun er søkkende våt så vet du at hun er klar. Det er også viktig å sleike henne, det er jo ikke alle som får orgasme kun av samleie.

Eh, for det første er det ikke automatisk sånn at dryppende våt = kåt. Noen kan være kåte som bare det uten at de blir særlig våte, og noen er naturlig veldig fuktige uten at det betyr at de er klare.

For det andre er det ikke viktig at han alltid utfører oralsex. Noen liker ikke det en gang, og det finnes tusen andre ting å gjøre. Han må jo finne ut hva akkurat hun liker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...