Gå til innhold

Sex etter fødsel

Anbefalte innlegg

Gjest ...håper på bedring...

Jeg fødte for noen mnd siden og synes fortsatt det er ømt og vondt å ha sex, det kjennes som om skjeden ikke er like myk og fleksibel som før. Vi begynte å prøve rundt 5-6 uker etter fødselen, da gikk det ikke i det helle tatt. Så har det sakte bedret seg litt sånn at jeg kan nyte det etter en stund, som oftest i alle fall.

Hvor lang tid har dere andre brukt på å "bli bra igjen" etter fødsel? Fordi det er ømt og sårt har vi bare sex ca en gang i uken, burde vi ha det oftere for å myke opp eller noe sånt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253421-sex-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er 4 uker og 2 dager siden min fødsel. Endte opp med keisersnitt etter 2 døgn med rier, men sliter jeg også med dette problemet. Vi har hatt sex 2 ganger de siste 2 ukene og det er rett og slett jæv.... Han er så snill og forsiktig og jeg bæljer til - lite romantisk. sukk!! Håper det blir bedre etter hvert! Hadde ikke trodd det skulle bli så forferdelig med tanke på at gutten min tok "snarveien" ut, men der tok jeg feil gitt.

Annonse

Gjest The one and only

etter fødsel nr 1 gikk det ca 4 uker etter at vi hadde sex.

det var litt merkelig første gangen,men det gikk seg til. etter nr 2 gikk det 13 dager.ikke var det vondt og ubehagelig heller:)

tror det meste ligger i hodet jeg.

første gangen etter første fødsel tenkte eg hele tiden på at det sku gjøre vondt og var annspennt hele tiden

Gjest ...en heldiggris

Min er faring er sikkert ikke representativ for gjennomsnittet, for vi hadde sex så snart jeg kom hjem fra sykehuset!

Da kunne vi ikke vente lenger etter å ha gledet oss i lang tid til å endelig ha sex uten at magen var i veien.

Vi var nok litt forsiktige de første gangene siden det var litt ømt, Men kan ikke huske at det var smertefullt eller vondt.

Nå skal det sies at jeg hadde fødsler uten komplikasjoner, Og blødde lite etterpå.

Så det gikk forholdsvis kort tid før jeg var normal igjen.

Så jeg er vel kanskje

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...