Gå til innhold

mensen etter man har blitt gravid?

Anbefalte innlegg

thunderbird1365381039

Jeg eg 24 år. Har hatt ubeskyttet sex med min partner i 4 mnd (hoppet av i svingen), 2 uker før mensen hadde vi sex 2 ganger om dagen hver dag. Siste 2 ukene har jeg gått konstant kvalm og måtte tisse mye. Jeg fikk mensen en av di første dagene jeg var kvalm, 3 dager før jeg skulle ha den. Jeg tok en graviditets test rett etter jeg hadde sluttet å blø som var negativ, siden kvalmen fremdeles var dær. Jeg har vært gravid en gang før og d var akkurat samme følelse i magen. Sansynligheten er vel liten, men er det noen mulighet for at jeg er gravid??? Kan man få mensen fordi om man er blitt gravid??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253425-mensen-etter-man-har-blitt-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest menstruasjon = ikke gravid

Man kan ikke få mensen når man er gravid, men man kan ha blødninger.

Små blødninger som kalles festeblødninger, som man kan ha flere av i begynnelsen av svangerskapet. men disse er hos de fleste mye mer sparsommelige enn en vanlig mens.

hvis du hadde en menslignende blødning, og du har (hatt)svangerskapssymptomer, kan du ha hatt en veldig tidlig abort.

Det er svært mange av begynnende svangerskap som ender i en bortfallsblødning, ofte uten at man selv oppfatter dette som noe annet enn vanlig mens.

Vent noen dager, for så å ta en ny test. Hvis denne også er negativ, er du nok ikke gravid (lenger).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...