messi Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg er en ung kvinne gift med en mann som snart skal opereres for skjev penis. I den forbindelse lurer jeg på en del ting. Det virker som om jeg etter å ha vært sammen med min mann seksuelt i fem år, har blitt formet innvendig etter formen på hans penis? Kan dette stemme? I så fall, hva skjer når han nå opereres? Vil det oppleves ubehagelig, blir det bedre for meg, eller hva skjer? Vi har hatt en del trøbbel i sexlivet når det kommer til samleie. Penis er i tillegg til å være ganske skjev- også bøyd nedover som en banan når den er erigert. (Det normale er vel at den peker OPPOVER som en banan!) I tillegg er den minst 20 cm lang i erigert tilstand. Det oppleves unormalt og oftest ubehagelig å ha samleie slik det er nå, men jeg har ingen erfaring med andre gutter, så jeg vet ikke hvordan det ellers skal føles?? Jeg er også plaget med hyppige urinveisinfeksjoner, og jeg tror at det kan ha noe med penis sin skjevhet og form, å gjøre. Kan det stemme? Jeg må si jeg er nervøs før denne operasjonen og det er han også. Risikerer vi noe? Blir han mindre følsom? Vennligst svar snart, siden operasjonen er rett rundt hjørnet, og vi kanskje vil ombestemme oss. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/253483-etter-penisoperasjon-noen-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sier jeg i dag Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hei du. Jeg er ingen ekspert på noe av dette, men vil alikavel svare eller kommentere noe av det du nevner. Hvordan det vil bli for ham etterpå vet jeg ikke, kjenner helt ærlig ingen som har gjort det og har ikke lest om dette. Ide for dere kanskje? Søke på nettet etter så mye info. som mulig om dette inngrepet. Ant. er det nok svært så ufarlig, tenk på andre ting vi gjør med kroppen vår av inngrep. De kan virke store de også men som regel så går alt bra og kroppen leger seg fint etterpå. Har ikke din mann/dere blitt ordentlig informert om inngrep og tid etterpå? Jeg tror ikke du har formert deg nedentil for å tilpasse deg ham. Heller vil jeg tro at dere har fått teknikker når dere har sex - ubevisst? - for at sexen skal bli så behagelig som mulig. Skjeden er dessuten svært formelig/tøyelig. Tenk av vi får barn ut gjennom der men alikavel går tilbake til "det normale" etter en fødsel og fem. Derfor tror jeg ikke du vil ha problemer med å "tilpasse deg ham på nytt". Hans lengde kan være de som kan gjøre samleie noe ubehagelig. Vi kvinner former oss etter penis der nede men vi har forskjellig dybde i vagina. Ofte kan penis bli litt for lang for oss slik at den fort kan dunke borti livmortappen, det kan for mange være ubehagelig og til tider vondt. Har man lang penis må man helt enkelt lære seg knepene å ha samleie med den. Skikkelig røff sex kan således være noe vanskeligere å praktisere for de med stor lengde enn for de som er kortere. Der må dere sammen finne ut hva som passer - spesiellt deg.Prøv forskjellige stillinger ol. for å finne ut hva som er best. Jeg har ingen tro på at hans skjevhet eller lengde har noe å si på dine urinvegsinfeksjoner. Noen kvinner - det kan du lese mye om her inne - er desverre mye plaget av dette. Og spesiellt etter samleie kanskje. For dette hadde jeg søkt råd hos lege for sammen å kunne finne behandling som kanskje kan gi deg mindre anfall og kortere. Det er også noe du kan passe på selv, som feks. tisse etter samleie. Les her inne og på netter forøvrig, der er mye tips.Ellers så vil jeg anbefale å ikke vaske deg nedentil med såpe, bruk da iallefall bare såpe beregnet på dette stedet. Jeg har selv bare brukt vann i mange år og sliter aldri med noe. (dette er sånn generellt tips for hygiene der nede, ikke nødvendigvis uvi) Håper dere finner ut hva dere ønsker å gjøre, og holder på det. Støtt hverandre og ha tillit til å prøve ut ting sammen. Dere får helt sikkert til et tilfredsstillende sexliv etterhvert med tålmodighet, fantasi og pågangsmot. Lykke til med operasjonen hvis dere går for den, og lykke til videre uansett 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/253483-etter-penisoperasjon-noen-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/#findComment-2004021 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.