Gå til innhold

Nå begynner magen å vokse!

Anbefalte innlegg

Gjest Baby2007

Hei alle sammen!

Lenge siden jeg har vært innpå her nå. Masse som skjer for tiden :) Praksis, reising, eksamen, enda mer reising, julebord etc.

Men nå merker jeg (og også samboeren min!) at magen begynner å vokse!

Jeg er nå 16 uker på vei, og den ellers så flate magen min har fått en liten voksende kul nesten opp til navlen. Har ikke gått opp så mye i vekt, men det skjer altså noe nå!

Vi gleder oss noe enormt! UL i starten av desember. Det skal bli spennende å se om vi fått sett kjønnet. Samboeren min gleder seg ekstra mye, det er jo hans første møte med den lille. Nå er det hele blitt mye mer virkelig :)

Hvordan går det med dere andre? Kommet langt? Hatt et fint svangerskap så langt? Jeg er frisk som en fisk (bortsett fra litt tett nese da..)!

Hvordan går det med ostepop forresten? Er hun her?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253528-n%C3%A5-begynner-magen-%C3%A5-vokse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er 20+6 i dag og jeg har en tydelig gravidmage. De som vet det ser den hvertfall.Gått opp 5 kilo allerede. Er ikke helt sikker, men tror det er mye. Jeg var ganske lett før svangerskapet da.

Har hatt et fint svangerskap,bortsett fra trøtthett og hodepine og litt småkvalm i 1.trimester. Føler meg i kjempe form nå.2.trimester er ei kjempe flott tid for meg.

Det er så flott å kjenne liv. Kjente første sparket i slutten av uke 16. Og nå kjenner jeg liv hver dag. Til tider er det kjempe aktivitet. Elsker å ligge å kjenne på sparkene. Til dere som aldri har opplevd dette før : GLED DERE!!!

Hei! Jeg er 20+6 i dag og jeg har en tydelig gravidmage. De som vet det ser den hvertfall.Gått opp 5 kilo allerede. Er ikke helt sikker, men tror det er mye. Jeg var ganske lett før svangerskapet da.

Har hatt et fint svangerskap,bortsett fra trøtthett og hodepine og litt småkvalm i 1.trimester. Føler meg i kjempe form nå.2.trimester er ei kjempe flott tid for meg.

Det er så flott å kjenne liv. Kjente første sparket i slutten av uke 16. Og nå kjenner jeg liv hver dag. Til tider er det kjempe aktivitet. Elsker å ligge å kjenne på sparkene. Til dere som aldri har opplevd dette før : GLED DERE!!!

Er ikke mye å gå opp 5 kg på ca 5 mnd vel. Det har jeg gjort i begge svangerskap ;-)

Er ikke mye å gå opp 5 kg på ca 5 mnd vel. Det har jeg gjort i begge svangerskap ;-)

Jeg er i dag 24+3

Har til nå lagt på meg 1 kg, men ser nå at jeg begynner å få litt mage. Foreløpig er det kun sånn at det er synlig gravidmage i naken tilstand, for andre ser det nok mer ut som jeg har lagt på meg litt...

Jeg kjenner spark mange ganger om dagen, magen har blitt veldig hard nederst, samboer har fått kjenne spark, og formen er super!

UL viste en tydelig sjenert baby. Lå feil vei, og i tillegg med hånden mellom bena. Kanskje en gutt som allerede koser seg? ;o)

Lykke til videre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...