vintergatan Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Jeg er gravid og lurer på noe... Jeg vil gjerne ha svar fra alle som har født barn: Blir man større i underlivet av å få barn, eller blir man ikke? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Det avhenger av fødselen, hvor elastisk du er, om du trener opp musklene etterpå og hvor trang du var i utgangspunktet. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Jeg ble akkurat som før men så var jeg flink å trene opp musklene der nede også da. Jeg trener dem hver eneste dag (hender jeg glemmer det i ny og ne), og start med det så fort du orker. Men nå fikk ikke jeg mer enn to bittesmå rifter heller, så kan jo ha noe med det å gjøre også. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Rett etter fødselen er man fremdeles litt utvidet, men det trekker seg sammen i løpet av de første ukene. Seksuelt sett merker hverken mannen min eller jeg noen forskjell etter 3 barn der ett er født med keisersnitt og to vaginalt. Men vær flink med knipeøvelsene både før og etter fødselen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.