Gå til innhold

Hun var utro, jeg visste om det

Anbefalte innlegg

Gjest venninna hennes

Min venninne var utro for to år siden. Det var et engangstilfelle, men de har holdt kontakten per mail og sms i ettertid. En gang møttes de på byen, og da var jeg med, litt som alibi. Det skjedde ikke noe mellom dem, men de danset og pratet og hadde det hyggelig.

Jeg har vært litt ukomfortabel med å vite dette, samtidig som jeg ikke har alt for mye til overs for mannen hennes, og synes han er totalt drittsekk mot henne. Vet det ikke rettferdiggjør utroskap, men jeg kan likevel forstå at hun likte å få den oppmerksomheten hun fikk.

Nå har han funnet dette ut, og jeg føler meg råtten, nesten medskyldig. Er jeg det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253679-hun-var-utro-jeg-visste-om-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Don`t  Speak

Nei du er ikke medskyldig!

Jeg har erfart det samme som deg. Jeg vet om et par venninners utroskap, og et par venninner vet om mitt sidesprang.

Vi kjenner hverandres menn, men lojaliteten ligger hos venninnene.

Et utroskap er ikke bare en isolert slem handling. Det ligger som regel mere bak, og man trenger noen å betro seg til for å lufte tanker og følelser rundt det som har skjedd.

Gode venninner bør kunne holde på hemmeligheter for hverandre.

• 3 uker senere...

Annonse

Gjest tror-tror ikke

enkelt og greit, ja. du har tillatt henne å være utro. du har være en medskyldig. og du har bevist at det finnes folk som mener at utroskap er riktig så lenge det ikke angår dem selv direkte. du er rett og slett en del av de menneskene i denne verden som ikke bryr seg om de sårer andre mennesker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...