Gjest undrende og oppgitt i dag... Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Har vært i et forhold i 4 år nå. Det går bra til tider, men har hele tiden følt at det lille "ekstra" mangler. Men så tenker jeg; er det jeg som har for høye forventninger til et forhold eller rett og slett krever for mye av min partner. Generelt er jeg fornøyd med livet og har det stort sett veldig bra. Men når det kommer til min samboer blir jeg ofte lei meg og usikker. Føler at han gir svært lite av seg selv og er mest opptatt av å tilfredsstille seg selv på godt og vondt. Trives for så vidt godt alene, sånn sett passer vi bra sammen, men når vi først er sammen, skulle jeg gjerne ha følt en "gnist". En visshet om at det blir oss, for alltid. Den følelsen har jeg aldri hatt. Tror vi kan ha det fint sammen livet ut, tror blant annet at han vil bli en god far, men tror da ikke at jeg får oppleve den store kjærligheten, hvis den finnes. Jeg tror på skjebnen, og jeg tror at man kan være så heldig å møte den "rette", og at det føles mer "magisk" enn jeg kan si at det føles i vårt forhold. Det meste går på hans premisser - både i hverdagen og i helgene. Også sexlivet bærer preg av hans ønsker, synes jeg. Han vet hva jeg liker, men han blir så selvsentrert, som han selv sier. Vet ikke om jeg kan leve livet sammen med en mann som gir så lite av seg selv. Men jeg vet heller ikke om gresset er grønnere på den andre siden. Må snart ta et valg. Satse på forholdet eller avslutte det, og håpe at det var et riktig valg. Er veldig usikker nå. Noen i langvarige forhold med tilsvarende erfaringer? Vet at det er et valg jeg må ta selv. Lurer mest på om dette er "normalt" og om andre føler det på tilsvarende måte? Ingenting er perfekt - det vet jeg. Ellers vet jeg svært lite om ekte kjærlighet i dag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/253694-undrende-og-oppgitt-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nikkilill Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 hvis du elsker han, så er det ikke noe å tenke på. om det er ment at det skal være dere. den lille gnisten kan dere få ved hjelp av øvelser, men hvis du ikke elsker han er dere kanskje ment mer som venner. at han er ego i senga kan man få gjordt noe med, bare slå han i hue til han glemmer seg selv og fokuserer på deg, da mener jeg jo ikke at du skal direkte slå han i hue, men krev oppmerksomheten hans. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/253694-undrende-og-oppgitt-i-dag/#findComment-2006995 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.