Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jenta i artikkelen var passe flau, ikke så moro å måtte innrømme hvordan hun klarte å svelge tannbørsta, hehe.

Så jeg kan bare støtte deg i at Glimtipper og Pech bør finne ekte vare :-)

Hehe, jeg regner med at det måtte være forferdelig for henne å innrømme dette. I tillegg blir det slått opp i aviser og nettaviser verden rundt.

Stakkars jente.

Jeg kom heldigvis fram til dette på egenhånd, før jeg svelgte ymse ting.

Men hun må jammen meg ha kommet langt i treningen, om hun presterte å svelge tannbørsten ved et uhell.

Det er jenta si det som vet hva hun skal gape over:-)

Hehe, jeg lurer på hva hun tenkte da den plutselig forsvant, kunne ikka ha vært noe særlig godt å kjenne den skli nedover.

Det er jenta si det som vet hva hun skal gape over:-)

Hehe, jeg lurer på hva hun tenkte da den plutselig forsvant, kunne ikka ha vært noe særlig godt å kjenne den skli nedover.

Jeg er flink til å gape opp ;)

Heh, ja, det må ha vært særdeles merkelig. Men jeg stiller meg fremdeles undrende til hvordan hun presterte dette.

Annonse

Gjest Ulvinnen

Hehe, jeg regner med at det måtte være forferdelig for henne å innrømme dette. I tillegg blir det slått opp i aviser og nettaviser verden rundt.

Stakkars jente.

Det blir nok en vandrehistorie ut av det :-)

Ellers er det mange gode historier over hva legene kan fiske ut av rektum...

Det blir nok en vandrehistorie ut av det :-)

Ellers er det mange gode historier over hva legene kan fiske ut av rektum...

Hehe det vil jeg tro. Koselig å komme med en dildo bak, som du ikke får ut igjen, enda verre som mann kanskje.

En skjebne verre enn døden:-)

Når vi snakker om kåtehetens hete favntak, så har jeg sett deg bli omtalt som sjokkelsker. Det må da passe bra?

Er jeg omtalt som sjokkelsker? Hmm, hvor da? Tja, jeg vet ikke helt hva som menes med det, så vet ikke om det passer bra. Er det positivt passer det godt, hehe.

Gjest Ulvinnen

Er jeg omtalt som sjokkelsker? Hmm, hvor da? Tja, jeg vet ikke helt hva som menes med det, så vet ikke om det passer bra. Er det positivt passer det godt, hehe.

Sjokkelsker er en som tar partneren med storm :-)

*Drømme*

Så det er så absolutt positivt!

Det var noen som sa det på msn, ikke så rart du ikke har fått det med deg.

Annonse

Ja, ekte vare er helt klart å foretrekke når en skal øve på dette ja.

Stakkars jente.

Det blir ikke samme riktige øvingen heller når man driver med tannbørster og agurker og sånn. Det beste er å øve på ekte vare. Mye bedre. :-)

Bør i alle fall være mye mer spennende å øve på ekte vare. I tillegg er den jo ikke så stiv heller som en tannbørste. Ekte vare er jo både stiv og hard, men samtidig litt myk.

Jeg kunne i alle fall ikke tenkt meg å slikk på ei plastmus, det frister ikke så mye, men ekte vare derimot:-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...