Gå til innhold

Hodepine!!

Anbefalte innlegg

Jeg er ei 25 år gammel jente som hadde et fall på 2,5 meter den 8.mars i år. Ble slått bevisstløs i noen minutter. Landet på hodet, med overkroppen på gulvet og føttene opp etter veggen. Samboeren min la straks ned føttende mine, da jeg ikke pustet. Men da rullet øynene mine, og det kom skum ut av munnen min. Husker ikke noe av hendelsen selv, neste minne er noen timer etterpå fra sykehuset. Var helt utslått i ettertid, mye hodepine. Svimmelhet og dobbeltsyn. Men dette henger fortsatt i, mye hodepine. Lys- og lydsky, og veldig dårlig humør. Hvorfor er det fortsatt slik? Syns at burde begynne og gå seg til nå. Var på MR i mai, de sa de så noen flekker i bakhodet mitt. Men så lite at det kom til å gå seg til over tid. Begynner virkelig å tære, lei av å være dårlig opplagt mesteparten av tiden. Helt tappet av energi, har mer enn nok med å komme igjennom dagen. Har 7 - 15 jobb, og to barn når jeg kommer hjem. Håper på et veiledende svar, HJELP!!! Klem Janne

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254007-hodepine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Det er jo over et halvt år siden skaden nå. Siden du har såpass store plager i hverdagen, bør det kanskje vurderes om du bør til en grundigere sjekk hos en nevrolog. kanskje bør det gjøres en såkalt nevropsykologisk test, der man ser på hjernens trettbarhet og konsentrasjonsevne over tid. kanskje ble ikke hvile tatt alvorlig nok de første månedene etter skaden? Hør med fastlegen din om det er mulig med en deltids sykemelding. Viktig at du ikke gradvis bruker all energien. Noen får sekundær depresjon etter en slik skade; be legen din om å undersøke deg med tanke på dette. Sørg for mest mulig avlastning i hverdagen..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254007-hodepine/#findComment-2013263
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...