Gå til innhold

Skjønner ikke noe jeg?

Anbefalte innlegg

Det er slutt mellom meg å typen.

Jeg er gravid og han vil ikke mer.

Vi har kranglet i forholdet,pga forskjellige ting.

Syns det har vært dårlig fra dag 1,men det får ikke meg til å stemme.

Han er alenepappa.

Han spørte om jeg hadde hørt noe fra familievernkontoret om ny time.

Hvorfor skal vi ditt sa jeg?

Han sa at det er fordi jeg ber om å komme tilbake mange ganger og ønsker det.

Så kommer han å ser på bilen min i morgen og ba meg sette på kaffen.

Viss han ikke vil hvorfor ber han ikke andre se på bilen da?

Mener ikke være negativ,men sitter her som et?

Vil være med på ultralyd og fødsel og ta papparollen.

Når jeg spørr om vi kan starte på nytt, så sier han nei,men føles som jeg har gjordt noe tragisk. Nesten skutt noen.

Hva tror dere, å jeg er ikke flink til å skrive beklager det.

Må forsøke la være å grine.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254016-skj%C3%B8nner-ikke-noe-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik jeg tolker det, er han opptatt av barnet sitt, ikke deg. Han ser kanskje på bilen din fordi du er mor til hans barn, ikke fordi du er en person han har egeninteresse i. Et minus at han ikke har de store interessene i deg, men et stort pluss er at han ønsker å være FAR til barnet.

Han har nok noe mer erfaring i dette enn du har siden han er alenepappa. (nå tolket jeg det til at du venter din første)

Med tanke på at han er alenepappa bør du ikke bli overrasket om det viser seg at jeg har rett, selv om jeg ikke vet noe om dere. Han har trolig en klar grunn for sine valg.

Gjest Persille

Men det er ikke mange månedene sine du skrev inn her at han ikke ville bo med deg - og nå er du gravid?

Ble du gravid uten å snakke med ham om det først?

Sist du skrev kranglet dere om alt, og han ville ikke bo med deg pga det første barnet sitt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...