Gå til innhold

Gutter mht. jenters jomfrudom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Trygge Trygve

Hvor har du dette fra?! Deler ikke ditt inntrykk.

Siden du stiller spørsmålet til individer: Jeg er ung, bare 21, så jeg stiller selvsagt ikke krav om at hun er "erfaren", hun kan godt være jomfru for min del, men det er verken noe pluss eller minus.

Jeg har tatt møydommen på ei jente. Det er jo greit nok, selvsagt litt ok å vite at du har vært første mann, men utover det så er det lite jeg tenker på det og ikke betyr det noe særlig heller.

Jeg har aldri sett på kvinner som Madonna/hore som du sikter til.

Annonse

ylvali1365381015

Det beste er å slippe det blodsølet. Deiligst med en erfaren ung kvinne...

og så må det vel legge en demper på stemningen at det vanligvis er vondt for en kvinne første gang?

Litt ekkelt å ligge der å nyte, mens partneren krymper seg i smerte eller ubehag???

Har bestandig lurt litt på det der. Tror ikke jeg hadde klart å

bli opphisset av slikt...om jeg skulle prøve...

Er man dypt forelsket og ser det som et slags kjærlighetsoffer, noe høyverdig og edelt som man deler, kan jeg jo skjønne at begge nyter det, men...

Likevel, tenker gutter på hvordan det føles for en jomfru første gang? Det er vel ikke det som er grunnen til at de skulle ønske å ligge med jomfruer håper jeg. I såfall er de jo sadistiske.

Gjest N_Hshrgy

og så må det vel legge en demper på stemningen at det vanligvis er vondt for en kvinne første gang?

Litt ekkelt å ligge der å nyte, mens partneren krymper seg i smerte eller ubehag???

Er man dypt forelsket og ser det som et slags kjærlighetsoffer, noe høyverdig og edelt som man deler, kan jeg jo skjønne at begge nyter det, men...

Likevel, tenker gutter på hvordan det føles for en jomfru første gang? Det er vel ikke det som er grunnen til at de skulle ønske å ligge med jomfruer håper jeg. I såfall er de jo sadistiske.

Si meg -- liker du menn?

ylvali1365381015

Si meg -- liker du menn?

Hvem,jeg? Ja, jeg mener da det! Hva med deg? ;-) Er selv gift med en, har en del meget greie utgaver av arten som omgangsvenner... Men svar meg heller på spørsmålene da.

Har du aldri tenkt over det? Det er jo to motsatte opplevelser, rent fysisk iallefall...

Gjest N_Hshrgy

Hvem,jeg? Ja, jeg mener da det! Hva med deg? ;-) Er selv gift med en, har en del meget greie utgaver av arten som omgangsvenner... Men svar meg heller på spørsmålene da.

Har du aldri tenkt over det? Det er jo to motsatte opplevelser, rent fysisk iallefall...

Jeg er mann og liker kvinner.

Fascinerende at du kan være sammen med en mann i og med at du faktisk ikke er sikker på om menn er sadister... Ja, ja. Deg om det!

ylvali1365381015

Jeg har aldri tatt noens jomfrudom, og har ingen drømmer å gjøre det. Det har jeg aldri hatt.

Tror ikke det du spør om er så veldig vanlig.

Takke meg til en erfaren kvinne.

Da kan man jo få litt ekstra selv også, samtidig som hun i større grad nyter.

Skulle tro det var temmelig bankers som uslåelig kombinasjon.

Da kan man jo få litt ekstra selv også, samtidig som hun i større grad nyter.

Skulle tro det var temmelig bankers som uslåelig kombinasjon.

Det vil jeg tro det er.

Jeg forstår ikke helt greia med å være den første.

Får si som George i Seinfeld: "Jeg kunne aldri vært noens første. De husker sin første hele livet. Jeg vil bli glemt!". :)

Gjest yessiray

Jeg fikk faktisk vondt selv om det ikke var første gang..Er ikke så veldig erfaren, kan kanskje ha noe med det å gjøre..

Annonse

ylvali1365381015

Jeg er mann og liker kvinner.

Fascinerende at du kan være sammen med en mann i og med at du faktisk ikke er sikker på om menn er sadister... Ja, ja. Deg om det!

Hæh?

HM, sa jeg at alle menn er sadister?

NEI. Jeg sa at for dem som liker jomfruer av den grunn at det er en "litt blandet følelse" for dem første gang må jo være sadister?

Eller noe sånt. Les innlegget skikkelig da, dersom du skal reagere og kritisere.

Ellers vil jeg gjerne ha svar på spørsmålene mine om hva dere menn tenker/føler om det...

Kan jeg få det,tro?

ylvali1365381015

Det vil jeg tro det er.

Jeg forstår ikke helt greia med å være den første.

Får si som George i Seinfeld: "Jeg kunne aldri vært noens første. De husker sin første hele livet. Jeg vil bli glemt!". :)

Som regel blir man ikke koblet til noen storslagen sexopplevelse heller, dersom man er den første.

Uansett.

Det tar ofte noen år før jenter kvikner til, det er min erfaring.

Må liksom, ja, "modnes" da, om jeg kan si det sånn...Samstemmes med mannen.

Som regel blir man ikke koblet til noen storslagen sexopplevelse heller, dersom man er den første.

Uansett.

Det tar ofte noen år før jenter kvikner til, det er min erfaring.

Må liksom, ja, "modnes" da, om jeg kan si det sånn...Samstemmes med mannen.

En mulig teori er at de som tekkes mot jomfruer er elendige elskere. I så fall må det jo være greit å ha sex med jenter som ikke vet hvordan det skal være. :)

ylvali1365381015

En mulig teori er at de som tekkes mot jomfruer er elendige elskere. I så fall må det jo være greit å ha sex med jenter som ikke vet hvordan det skal være. :)

Ja, da slipper de å prestere og bruke nevneverdige ressurser på jentas ve og vel. Dersom de ønsker det...

ylvali1365381015

Ja, da slipper de å prestere og bruke nevneverdige ressurser på jentas ve og vel. Dersom de ønsker det...

Men en gang må jo være den første da. Og da er det iallefall en fordel om begge er på samme nivå, eller i synk mentalt og emosjonelt.

Tror det er et fåtall av menn som er så opptatt av dette..

Ihvertfall etter at de har passert en viss alder hvor det er vanligst å debutere..

I den alderen har jo de færreste mye erfaring. Alt er nytt og spennende, og det er stor tilgang på jomfruer av begge kjønn. Typisk for denne aldresgruppa er jo også å prestere og skryte ovenfor kamerater, og for enkelte går det nok prestige i å være førstemann, - gjerne for så mange som mulig.

Men som sagt tror jeg denne jomfru-fokuseringen heller betegner en viss aldersgruppe, enn menn generellt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...