Gå til innhold

Gutter mht. jenters jomfrudom

Anbefalte innlegg

Gjest N_Hshrgy

Hæh?

HM, sa jeg at alle menn er sadister?

NEI. Jeg sa at for dem som liker jomfruer av den grunn at det er en "litt blandet følelse" for dem første gang må jo være sadister?

Eller noe sånt. Les innlegget skikkelig da, dersom du skal reagere og kritisere.

Ellers vil jeg gjerne ha svar på spørsmålene mine om hva dere menn tenker/føler om det...

Kan jeg få det,tro?

Noen kvinner synes kanskje det er vondt-godt. Noen menn tenker kanskje ikke på det i det hele tatt. Andre synes at selv om det er vondt, så er det et helt spesielt øyeblikk som det er fint å dele med den det måtte gjelde.

Skulle en for all del unngå at det gjorde vondt, så måtte en jo unngå enver jomfru. Men mange jomfruer ønsker nok å gi deg hen til den de måtte elske av hele sitt hjerte.

God bedring!

Fortsetter under...

ylvali1365381015

Noen kvinner synes kanskje det er vondt-godt. Noen menn tenker kanskje ikke på det i det hele tatt. Andre synes at selv om det er vondt, så er det et helt spesielt øyeblikk som det er fint å dele med den det måtte gjelde.

Skulle en for all del unngå at det gjorde vondt, så måtte en jo unngå enver jomfru. Men mange jomfruer ønsker nok å gi deg hen til den de måtte elske av hele sitt hjerte.

God bedring!

Takk i like måte!

:-)

(Er forøvrig ikke sikkert at _jeg_ er syk selv om du føler deg skranten...)

Gjest alsriskjøntdet

Tror det er et fåtall av menn som er så opptatt av dette..

Ihvertfall etter at de har passert en viss alder hvor det er vanligst å debutere..

I den alderen har jo de færreste mye erfaring. Alt er nytt og spennende, og det er stor tilgang på jomfruer av begge kjønn. Typisk for denne aldresgruppa er jo også å prestere og skryte ovenfor kamerater, og for enkelte går det nok prestige i å være førstemann, - gjerne for så mange som mulig.

Men som sagt tror jeg denne jomfru-fokuseringen heller betegner en viss aldersgruppe, enn menn generellt..

Hva er denne visse aldersgruppen da?

Det er ikke noe spesielt spennende eller bra med det. Smertefullt (for henne) i stedet for nytelse, blodig, uerfarent.

Jeg tror dette er gamle tanker som ligger igjen hos en del menn/gutter (dessverre) og en del av dere kvinner.

Glem det!!

Du lever i 2006!

tjah.. kan forstå det på en måte.. kjæresten min var glad for at jeg valgte han som min første. men det er pga at jeg ventet bevisst med sex til jeg fant en jeg var ordentlig glad i/første kjæreste før jeg hadde sex første gang. var 18 jeg da...han var veldig opptatt av at det gikk bra med meg underveis.. blødde ikke stort heller.. tror ikke alle er sånn, og noen har jo rett og slett sex med hvem som helst første gang for å få det værste overstått...

Gjest aldriskjøntdet

Det er ikke noe spesielt spennende eller bra med det. Smertefullt (for henne) i stedet for nytelse, blodig, uerfarent.

Jeg tror dette er gamle tanker som ligger igjen hos en del menn/gutter (dessverre) og en del av dere kvinner.

Glem det!!

Du lever i 2006!

Takk..

Trengte bare å høre at "times have changed"..

Annonse

Hva er denne visse aldersgruppen da?

Da tenker jeg hovedsakelig på tenåringer fra 15 til 18-20 år.

Det er i denne alderen de fleste debuterer. Og sex er nytt og spennende. Man er veldig opptatt av hvem som har "gjort det" og hvem som fortsatt er "uerfaren"

Og det er litt prestisje i å ha vært "førstemann"

Men jeg tror de færreste gutter/menn er så opptatt av jomfrudom når de har blitt "voksne" og mer erfarne og modne.

Da kan de jo heller ikke forvente å finne så mange jomfruer rundt omkring - ihvertfall ikke i sin egen aldersgruppe.

Fantasi er en ting, noe annet er hva man gjør i praksis.

Det blir jo noe patetisk hvis en mann på 30+ skal jakte på jomfruer - som da trolig er flere år yngre enn ham.

Men som sagt tror jeg disse er i fåtall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...