Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et problem i dag med at jeg må så utrolig hyppig på toalettet. Kan dette være ungen som presser? Det kommer veldig lite når jeg går. Det er snakk om at jeg må på toalettet hvert 5. minutt.

Har hatt blærebetennelse, men da var jeg vond i tillegg. Nå er det bare at jeg kjennes trengd hele tiden.

Noen råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25405-hyppige-toalettbes%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Det kan tenkes at du har fått en urinveisinfeksjon, og dette bør du få avklart ved å ta med en urinprøve til legen din. Man kan ha urinveisinfeksjon selv om det ikke gjør vondt. Har du forøvrig behov for å drikke veldig mye i.o.m. at du må late vannet så hyppig? I såfall bør du ta det opp med din lege.

Det kan også tenkes at barnet har sunket ned(jeg vet ikke hvor langt du har kommet) og at det er et økt press på blæra, men at du må på toilettet hvert 5. minutt, er nok litt i meste laget til at det har naturlige årsaker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...