Gå til innhold

Han kommer ikke.. hjelp

Anbefalte innlegg

Han er en super elsker, men det siste halvåret har han problemer med å få orgasme. Jeg får orgasme, og føler at jeg har tatt over i senga. Jeg kommer alltid først, så han, det er liksom mest praktisk sånn. Men nå får han det ikke til. Det hjelper jo ikke at jeg blir frustrert av at han ikke kommer. Tips og råd mottas med kjempe takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254066-han-kommer-ikke-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min har kun hatt utløsning to ganger det siste året, og jeg lurer på om det kan skyldes stress. Det er frustrerende for begge, og jeg prøver virkelig å gjøre mitt for at det skal gå for ham. Så jeg har ingen råd.

Problemet mitt blir at jeg er redd for at MIN sexualitet blir for voldsom.Han insisterer på at det er ok at jeg lager lyder osv men jeg jo redd for at han bare sier det da. Redd for at han ikke liker min mer eksprimentelle seksualitet. Uh, det burde jo være guttas drøm å få jentene så veldig tent.

Gjest goojente

Problemet mitt blir at jeg er redd for at MIN sexualitet blir for voldsom.Han insisterer på at det er ok at jeg lager lyder osv men jeg jo redd for at han bare sier det da. Redd for at han ikke liker min mer eksprimentelle seksualitet. Uh, det burde jo være guttas drøm å få jentene så veldig tent.

Jeg hadde samme problemet og sliter fortsatt med at han ikke kommer!Det er så frustrerende!Alt annet fungerer så perfekt men ikke i sexlivet:(Han sliter veldig med å komme under penetrering.Kommer nesten bare ved runking eller suging,og ofte da ikke heller!Kan jeg spørre hvor gammel han er?og når begynte problemet?har dere vært sammen lenge?

Gjest Mrs.Bruvik

Jeg hadde samme problemet og sliter fortsatt med at han ikke kommer!Det er så frustrerende!Alt annet fungerer så perfekt men ikke i sexlivet:(Han sliter veldig med å komme under penetrering.Kommer nesten bare ved runking eller suging,og ofte da ikke heller!Kan jeg spørre hvor gammel han er?og når begynte problemet?har dere vært sammen lenge?

Han er 50, og vi har vært kjærester i 23 (sic) år. Har et helt supert sexliv ellers, det er liksom bare finalen som mangler, for han da. Jeg har super orgasmer, og er litt redd for at det skyldes at han venter på meg. Holder seg til jeg har kommet før det er hans tur. Er din erfaring noe lik?

Han er 50, og vi har vært kjærester i 23 (sic) år. Har et helt supert sexliv ellers, det er liksom bare finalen som mangler, for han da. Jeg har super orgasmer, og er litt redd for at det skyldes at han venter på meg. Holder seg til jeg har kommet før det er hans tur. Er din erfaring noe lik?

Ja det var det i begynnelsen,han klarte ikke å slappe av og ville at jeg skulle ha det best mulig.så han fokuserte bare på meg og klarte ikke å komme selv.SA vi ble enige om at det var dumt og han måtte lære seg å slappe av og bare nyyte..men han kom enda ikke ved penetrering.Jeg må enten suge eller runke han for at det skal gå.svært sjelden så kommer han ved penetrering,men nesten aldri

• 4 uker senere...

Annonse

Gjest Mrs.Bruvik

Ja det var det i begynnelsen,han klarte ikke å slappe av og ville at jeg skulle ha det best mulig.så han fokuserte bare på meg og klarte ikke å komme selv.SA vi ble enige om at det var dumt og han måtte lære seg å slappe av og bare nyyte..men han kom enda ikke ved penetrering.Jeg må enten suge eller runke han for at det skal gå.svært sjelden så kommer han ved penetrering,men nesten aldri

Nå funker det gett. Etter å ha strevd og strevd bestemte jeg at han må komme først. Det var smart. Jeg syns IKKE det er kult å komme etter han, så da får vi heller ta det litt annenhver gang..

Trikset mitt/vårt var ganske enkelt at han kommer på topp, i steden for å drive på med avtenning fordi han venter på meg. Men så har vi et godt og deilig sexliv fra før, så dette klarte vi bra. Ble litt bekymret etter å ha lest div innelgg fra folk med samme problem.

• 4 uker senere...

Nå funker det gett. Etter å ha strevd og strevd bestemte jeg at han må komme først. Det var smart. Jeg syns IKKE det er kult å komme etter han, så da får vi heller ta det litt annenhver gang..

Trikset mitt/vårt var ganske enkelt at han kommer på topp, i steden for å drive på med avtenning fordi han venter på meg. Men så har vi et godt og deilig sexliv fra før, så dette klarte vi bra. Ble litt bekymret etter å ha lest div innelgg fra folk med samme problem.

Kjempebra at dere får det til å fungere!

• 4 måneder senere...
MannKnarvik

Har hatt LITT problemer med det samme i en liten periode- men prøv DU da å kom på komando. Et lite triks vi har prøvd som VIRKET:

Når du har fått dine orgasmer og er fornøyd- la han komme i rumpen din. Der er det trangere og gir mere følelse. KAN være at du blir så våt at han har nedsatt følelse i vagina. Dette er et SERIØST tips- som funket for oss. Etter noen ganger kom jeg i vagina igjen.... Når hun var ferdig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...