Gå til innhold

Koselig/litt romantisk restaurant i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å ta min nye flamme med meg ut på middag på lørdag. Han går på skole og har mye å gjøre for tiden, så hadde lyst å gi han et lite avbrekk med en tur ut å spise.

Men jeg trenger noen anbefalinger fra dere. Det må ikke vært alt for stiv pris, men trenger ikke være av de billigste stedene.

Jeg vil at det skal være et koselig sted, gjerne litt romantisk og intimt - og selvfølgelig med god mat.

Så - kom med noen anbefalinger da :)

Fortsetter under...

Skrevet

Klosteret i Fredensborgveien?

Næh, jøss, sjekk mitt svar også. What are the odds, lissom?

Skrevet

Næh, jøss, sjekk mitt svar også. What are the odds, lissom?

Menneh jeg var først ute, ass! ;) Hehe! :)

Annonse

Skrevet

Menneh jeg var først ute, ass! ;) Hehe! :)

I know, du slo meg med 1 minutt! :-)

Jeg har bare vært på Klosteret en gang, men det satte dype spor, positivt sett altså.

Skrevet

I know, du slo meg med 1 minutt! :-)

Jeg har bare vært på Klosteret en gang, men det satte dype spor, positivt sett altså.

Jeg har vært der to ganger, men det er veldig lenge sida nå. :)

Skrevet

Jeg har vært der to ganger, men det er veldig lenge sida nå. :)

Er det den nedi kjelleren?

Skrevet

Er det den nedi kjelleren?

Jepp. Mes masse levende lys overalt. Veldig stemningsfullt og fint.:)

Skrevet

Jepp. Mes masse levende lys overalt. Veldig stemningsfullt og fint.:)

Det var danseresturant der da jeg flyttet til Grünerløkka og da var jeg der mange ganger.

Gjest keemelian
Skrevet

Jeg liker meg godt på Agra på Aker Brygge, eller på Dinner. Kjempegod mat:)

Skrevet

Jeg liker meg godt på Agra på Aker Brygge, eller på Dinner. Kjempegod mat:)

Ja, Agra har god mat - der har jeg vært - ganske koselig der, men litt trangt syns jeg da. Er det like trangt på dinner?

Annonse

Skrevet

Uten tvil Delicatessen på Grünerløkka!

Dit hadde han egentlig planlagt å ta meg med sist helg, men vi endte opp ett annet sted - så det virker kanskje litt dumt å dra han med dit da...

Skrevet

Det var danseresturant der da jeg flyttet til Grünerløkka og da var jeg der mange ganger.

Bor du på Grünerløkka?

Skrevet

Liker du rå fisk?

Nippon Art eller Alex Sushi. :)

Skrevet

Uten tvil Delicatessen på Grünerløkka!

Delicatessen har finfin mat, men jeg ville aldri kalt den verken koselig, romantisk eller intim.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...