Gå til innhold

Han har så liten penis

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en flott mann på alle måter, men problemet er at han har så liten penis( dette er noe jeg vanligvis ikke bryr meg så mye om), men det er såvidt man ser hodet i slapp tilstand, det ser nesten ut som han ikke har noe der. I erigrert tilstand er den også veldig liten, og den blir fort slapp igjen. Er det noen som har lignende erfaringer?, og bør jeg snakke med han om det. Dette kan vel ikke være normalt?

mvh

...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254167-han-har-s%C3%A5-liten-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En penis kan variere fra nesten ingenting i slapp tilstand til ei real kølle i stiv tilstand!

Hvor lenge har dere vært sammen? Min erfaring er at mannen ofte trenger litt tid på å bli trygg på deg og på sexen - og da blir gjerne ereksjonen større også.

En penis kan variere fra nesten ingenting i slapp tilstand til ei real kølle i stiv tilstand!

Hvor lenge har dere vært sammen? Min erfaring er at mannen ofte trenger litt tid på å bli trygg på deg og på sexen - og da blir gjerne ereksjonen større også.

Vi har vært sammen ca 1 mnd. Han drar alltid dyna over seg, og vil ikke vise seg. Jeg tenkte kanskje at han hadde komplekser for dette, og at dermed penisen fort blir slapp.. han har hatt mange damer, men virker allikevel usikker på det området. Det er mulig at han trenger tid ja, så kanskje jeg blir overrasket:)

Vi har vært sammen ca 1 mnd. Han drar alltid dyna over seg, og vil ikke vise seg. Jeg tenkte kanskje at han hadde komplekser for dette, og at dermed penisen fort blir slapp.. han har hatt mange damer, men virker allikevel usikker på det området. Det er mulig at han trenger tid ja, så kanskje jeg blir overrasket:)

En måned er ikke så lenge vet du, og hvis han i tillegg har litt komplekser for det så er det ikke så rart om ereksjonen ikke varer så lenge i gangen.

Du får være tålmodig en stund og se om det bedrer seg kanskje? Skryt mye av kroppen hans og fortell ham hvor deilig han er og sånt. Menn liker det de også. :o)

Annonse

Annonse

Det er en del menn som har det som kalle mikro-penis. Mener jeg leste at 5% har det. (Høres jo litt utrolig ut)

De er svært små. (Under 7 cm i erigert tilstand?)

Du har jo sett den hard, og når den er hard så varierer den nok ikke så mye i størrelse fra dag til dag.

Det er nok slik denne mannen er, så da får du velge om du vil ha han slik eller ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...