Gå til innhold

Han har så liten penis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det måtte bare sies, selv om du åpenbart mener at jeg burde vite at selvsagt et-eller-annet o.s.v. :-)

"................................."

Vel.. Det er ingenting å bry seg om. Jeg og Glimtipper er venninner så det kan bli noe internsnakk også her på dol :)

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163605055' post='3390847]

Du har ingen anelse om hva du prater om.

ser på Glimtripper (som svarte i en kjekk tone) at han/hun ikke kjenner de du har vært sammen med. tenkte at dere kjente hverandre på privaten, siden dere snakker sammen på msn. da blir det jo selvfølgelig en helt annen sak.

men uansett kan det jo skremme vettet av de her inne som har en liten penis; de kan jo fort tro at eksene forteller sånnt til sine venner... jeg tror ikke det er særlig mange som navngir folk når de snakker om det, men...for de det gjelder er det nok fort å tro det...

ser på Glimtripper (som svarte i en kjekk tone) at han/hun ikke kjenner de du har vært sammen med. tenkte at dere kjente hverandre på privaten, siden dere snakker sammen på msn. da blir det jo selvfølgelig en helt annen sak.

men uansett kan det jo skremme vettet av de her inne som har en liten penis; de kan jo fort tro at eksene forteller sånnt til sine venner... jeg tror ikke det er særlig mange som navngir folk når de snakker om det, men...for de det gjelder er det nok fort å tro det...

Ok. Du har rett. Beklager alle :)

Annonse

En penis kan variere fra nesten ingenting i slapp tilstand til ei real kølle i stiv tilstand!

Hvor lenge har dere vært sammen? Min erfaring er at mannen ofte trenger litt tid på å bli trygg på deg og på sexen - og da blir gjerne ereksjonen større også.

Hva slags menn har du vært borti? Trenger tid på sexen? Er det en ting som er bankers fra første sekund er det da sex og en hard mann, tenner du ikke mennene dine nok?

• 4 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...