Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er heilt fersk på det her og i pp 1- eller 2?

Sluttet på p-ring 15.okt, fikk den vanlige bortfallsblødninga etter 4 dager, den var som det har vore sidan eg begynte med p-ringen- murringer og nesten ingen blødning i ca ei veke.

Så berre 3 veker etter den første fikk eg ny blødning, heilt uten forvarsel, blødde relativt mykje. Så plutselig stoppa det like brått som det starta. (etter 2,5 dag)Veit mens kan være litt rotete sånn med ein gang.

Men eg har super ømme bryst med konstant stivebrystvorter, føler meg annerledes og hadde jo egentlig ikkje venta mens enda.

Kan eg være gravid eller er det berre ønsketenking?. Tenker litt på om det kunne ha vore festeblødning eller noko.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254179-p-ring-slutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...