Gå til innhold

Hurtigsex for han og lang for henne

Anbefalte innlegg

Gjest ikke tillfreds

Jeg føler meg alltid litt snytt nå samboeren har fått både en og to orgasmer. Vi har lange forspill der hun får sitt, og når hun har fått opp tenningen gir hun oralsex akkurat nok til å ville ha samleie.

Det er vansklig å få den store følelsen etter sex med for tidlig utløsning, og jeg har ikke hatt mer enn fem minutter sex selv mens hun har hatt seg en halv time eller mer.

Er det tabu å forsøke å forklare dette for henne?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254194-hurtigsex-for-han-og-lang-for-henne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest du må si til henne

Det er veldig egoistisk av henne, så du må si i fra. Det er ikke rart det blir kortvarig for deg heller. Mannen min må som regel ha forspill med oralsex og utløsning før vi kan ha gode samleier og lang sex.

Hvis jeg gir han litt oralsex og går rett på samleie blir han jo dobbelt så fort fertig. Da ville han følt seg veldig snytt :/

Gjest Sylfest L.

Det er veldig egoistisk av henne, så du må si i fra. Det er ikke rart det blir kortvarig for deg heller. Mannen min må som regel ha forspill med oralsex og utløsning før vi kan ha gode samleier og lang sex.

Hvis jeg gir han litt oralsex og går rett på samleie blir han jo dobbelt så fort fertig. Da ville han følt seg veldig snytt :/

Det er nok absolutt tabu. Strengt forbudt!

Nei, hun bør tåle å høre det.. Men jeg er jo selv mann, og vet hvordan du har det.

Jeg synes det hører med jeg at kvinnen får 2-3 orgasmer før jeg begynner å tenke på meg selv..

Det er viktig at de skal føle seg elsket og verdsatt i forholdet. Fortsett med å gi henne orgasmer så gir det resultater etterhvert i en eller annen form!

Lykke til!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...