Gjest Christopher Skrevet 21. april 2001 Skrevet 21. april 2001 Hei, bare litt nysgjerrig på om dere alle sammen liker nakenbading? Bader dere ofte nakne og med hvem bader dere? Syns det er for lite undommer på min egen alder(23) som gjør det. 0 Siter
liten84 Skrevet 21. april 2001 Skrevet 21. april 2001 har du kanskje lagt det spørsmålet på feil forum..? 0 Siter
Gjest dirtbag Skrevet 21. april 2001 Skrevet 21. april 2001 Ehm, hæ?? Må innrømme at jeg ikke skjønnte dette helt... skulle du på et annet forum kanskje?? hehe, 0 Siter
Laila Sundgot Schneider, Lege Skrevet 23. april 2001 Skrevet 23. april 2001 Kjære Christopher! Regner med at ditt innlegg var tenkt på et annet forum, da jeg ikke kan se at ditt spørsmål er relevant til vårt forum. 0 Siter
targa Skrevet 23. april 2001 Skrevet 23. april 2001 Kjære Christopher! Regner med at ditt innlegg var tenkt på et annet forum, da jeg ikke kan se at ditt spørsmål er relevant til vårt forum. Klart dette henger i hop! - Jeg har selv sett folk bader nakne på play'an mens jeg skal spise på terassen. Helt klart en spiseforstyrrelse! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.