Gå til innhold

Jeg vil vise frem magen min

Gjest Skummet melk, havregryn og tunfisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer på hvem du mener med "de mennene".

Jeg har trent på diverse helsestudioer siden begynnelsen av 90-tallet, og "de mennene" jeg antar du sikter til utgjør vel noe sånt som en halv prosent av de som trener vekter. Når jeg sier en halv prosent er det meget mulig jeg overdriver en del også.

jaja, kommer sikkert an på hvilket helsestudio du er på. men da jeg såg, var det faktisk bare sånne halvbolede udyr som gledet seg til å sette seg i den ny-stylede bilen når de var ferdige med treninga.

nei, så lenge man ser normale ut, er det flott å se på!

jaja, kommer sikkert an på hvilket helsestudio du er på. men da jeg såg, var det faktisk bare sånne halvbolede udyr som gledet seg til å sette seg i den ny-stylede bilen når de var ferdige med treninga.

nei, så lenge man ser normale ut, er det flott å se på!

Definer "normal".

Hvis du tror filmstjerner og folk som Thomas Giertsen bruker noe mindre tid i helsestudioer enn bodybuildere, må du tro om igjen.

Gjest Vaskepetrine

T-skjorter av bomull krymper ikke.

Separat sett: Vaskebrett på magen kan alle få, bare de har tynt nok underhudsfett. Dvs alle kan slanke seg til sixpack, de ligger bare skjult under fettet.

Menn som viser fram kroppen slik du ser på reklamen tiltrekker bare homser.

"T-skjorter av bomull krymper ikke."

Unnskyld? Med 95 gradersvask og heavy tørketromling skulle det vel ikke være noe problem?

Annonse

"T-skjorter av bomull krymper ikke."

Unnskyld? Med 95 gradersvask og heavy tørketromling skulle det vel ikke være noe problem?

Etter litt bruk er fibrene tilbake i samme form. Tørkingen får det til å se ut som det krymper.

For å få det til å krympe, så må du bruke ren ammoniakk. Ikke å anbefale, da denne gassen er giftig og etsende.

Pengesedler er også bomull. Dypp en tusing i ammoniakk, og den krymper mer enn inflasjonen.

Definer "normal".

Hvis du tror filmstjerner og folk som Thomas Giertsen bruker noe mindre tid i helsestudioer enn bodybuildere, må du tro om igjen.

Thomas Giertsen?? hvor kommer han inn? å filmstjerner? ville ikke hatt en mann som brukte like mye tid på treningsstudio som en bodybuilder.

ja - man må jobbe for en pen kropp, men hvis man spiser normalt og trener tre ganger i uka, er det godt nok for meg.

Kjøp deg en t-skjorte som er et nr for liten.

Veltrente kropper synes jeg er sexy. Men husk på at blir man for høy på pæra på grunn av at man har en kropp man vet er fin da mister du veldig mye av glansen. Bevar den naturlige sjarmen i deg, vis initiativ og oppfør deg fint mot damene så kommer de nok enten du viser frem magen eller ikke.

Thomas Giertsen?? hvor kommer han inn? å filmstjerner? ville ikke hatt en mann som brukte like mye tid på treningsstudio som en bodybuilder.

ja - man må jobbe for en pen kropp, men hvis man spiser normalt og trener tre ganger i uka, er det godt nok for meg.

Det jeg sier er at bodybuildere ikke bruker lengre tid på treningsstudioet enn vanlige folk som trener 1 time 3-5 ganger i uka.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...