Gå til innhold

fett transplantasjon

Anbefalte innlegg

hei morten.jeg er en gutt i begynnelsen av 20 årene som den siste tiden har mistetfettet i kinnene mine.på et par år vil jeg si at utseende i ansiktet mitt har endret seg ganske mye.for et par uker siden dro jeg til en anerkjent plastikk kirurg i oslo området med problemet mitt.han så problemet mitt med en gang og kaldte endringen i ansiktet mitt for teardrop deformity.han sa han kunne fikse problemet med en fett transplantasjon.jeg ble veldig glad da han sa at det var håp om å fikse det,da dette den siste tiden har blitt et stort problem for meg.jeg får stadig komentarer på at jeg ser sliten og tynn ut.enda jeg ikke har gått ned en kilo eller er sliten.når jeg ser meg i speilet blir jeg ikke akkurat i godt humør.problemet er at jeg overhodet ikke har mulighet til å skrape sammen 30000 kr til en slik operasjon....det jeg lurer på er om dette blir en rekonstruerende operasjon jeg kan få dekket???jeg vet om flere tilfeller der bekjente har fått fikset på ting kostnadsfritt ved bli henvist fra fastlegen (og ikke utføre inngrepet privat??)

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254329-fett-transplantasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...